Volledige versie bekijken : Drivers verdwenen



boterblommeken
12 February 2006, 14:41
Beste mensen,
Ik ben waarschijnlijk zo dom geweest om de drivers van mijn cd speler en dvd speler weg te smijten met als gevolg dat ik geen "schijfke's" meer in mijn pc hoef te steken want ze werken toch niet.

Ik heb al geprobeerd om via google op zoek te gaan naar een plaats waar ik ze kan terug halen maar zit waarschijnlijk met een te oude versie.

Met systeemherstel lukt het ook niet want ik kan maar teruggaan tot 25/01/2006 en blijkbaar zat ik toen al zonder drivers.

Meestal werk ik met "ghost" maar aangezien mijn dvd speler dus niet bolt ben ik daar ook niets meer mee.

het gaat over AOPEN CD-RW CRW 4850
en DVD-16X DVD-ROM BDV 316C

Wie kan er aub voor zorgen dat ik mijn drivers terug kan vinden aub
alvast bedankt en groetjes
Boterblommeken

Nostradamus
12 February 2006, 15:02
Boterblommeken, kijk hier (http://www.driverskit.com/freedownload/Firmware/Aopen/_CRW-4850_CD-RW_Drive_Firmware_1_04/13499.html) al eens even voor AOPEN CD-RW CRW 4850 ;)

vanic
12 February 2006, 19:35
drivers voor cd en dvd spelers zijn toch ingebakken in je XP...

als je toestellen nog worden weergegeven in apparaatbeheer.

dan zou ik eens proberen beide toestellen te deïnstalleren via apparaatbeheer. en dan je pc opnieuw opstarten normaal worden de drivers dan opnieuw geïnstalleerd.

start>rechts klikken op deze computer> eigenschappen>hardware>apparaatbeheer>dvd cd stations> rechts klikken op je toestel> en kiezen voor installatie ongedaan maken > dan doen wat er op het scherm komt ( dit doe je voor beide toestellen ) en dan herstart je de pc...

boterblommeken
13 February 2006, 19:07
Bedankt voor jullie hulp,
Ik heb vandaag nog eens geprobeerd met een ghost te zetten en deze keer lukte het wel.
Raar maar waar de eerste maal reageerde mijn spelers niet en nu vertrok hij toch en zodoende is mijn pc-tje weer in orde.
Ik vindt het aangenaam om te weten dat er steeds mensen bereid zijn om hulp te bieden en wat ik nog mooier vindt is dat er niemand is die iemand uitlacht, want ik had eerder reacties verwacht zoals "stom kieken wie gooit er nu zijn drivers weg"

Dus bedankt allemaal
groetjes Boterblommeken

vanic
13 February 2006, 23:01
wat ik nog mooier vind is dat er niemand is die iemand uitlacht, want ik had eerder reacties verwacht zoals "stom kieken wie gooit er nu zijn drivers weg"

Dus bedankt allemaal
groetjes Boterblommeken

Als iedereen zou denken..." wie zonder zonde is werpe de eerste steen "dan... ;)

PeterN
14 February 2006, 00:03
Weer een tevreden lid ;)
Dus slotje ;)