de jean
16 februari 2006, 08:17
Begin volgend jaar komt er een sociaal tarief voor snelle internetverbindingen. Minister voor Maatschappelijke Integratie Christian Dupont (PS) wil de prijs voor een maandabonnement met 10 euro verlagen voor mensen met een laag inkomen, zo schrijft Het Laatste Nieuws/De Nieuwe Gazet donderdag.
Het gaat dan bijvoorbeeld om werklozen in opleiding of leefloners met kinderen. "Een kind dat thuis niet over internet beschikt, is benadeeld", meent Dupont. "De digitale kloof mag niet blijven groeien". Het plan van de minister zal binnenkort op de ministerraad worden voorgelegd. (kva) (Belga 08:11)
Some_body
16 februari 2006, 23:06
Awel Jean we kunnen 't ook toch eens over iets het eens zijn :D .
Greets Some _body :bow:
compuchrisje
16 februari 2006, 23:07
Als je zo al die sociale premies bijeen brengt, en waar wij met ons modale inkomen dus altijd net buiten vallen en dus de volle pot moeten betalen... op hoeveel komt ons netto inkomen dan nog? Beneden het bestaansminimum zelfs!
trapezium
16 februari 2006, 23:07
Wat zullen ze verstaan onder snel internet, die formules hebben ze nu toch ook in combinatie met beperkt dataverbruik.
Sille
16 februari 2006, 23:12
moeilijke berekening chrisje maar het wilt juist lukken wij in boekhouden zijn bezig met loon en wedde bereken en het is echt zot als iemand 6000 euro brut krijgt heeft hij nog netto 2000 over al die belastingen en dan klaagt die overheid dat ze geld te kort hebben :s ze zeggen altijd wij gaan werken voor de belastingen maar het is ook zo.
de jean
17 februari 2006, 11:09
moeilijke berekening chrisje maar het wilt juist lukken wij in boekhouden zijn bezig met loon en wedde bereken en het is echt zot als iemand 6000 euro brut krijgt heeft hij nog netto 2000 over al die belastingen en dan klaagt die overheid dat ze geld te kort hebben :s ze zeggen altijd wij gaan werken voor de belastingen maar het is ook zo.van mijn brutoloon wordt steeds 54 - 55% afgehouden, van premies nog meer :angry:
barbapapa5800
17 februari 2006, 13:11
ale vooruit, de werkende mens is weeral benadeeld.
soms denk ik dat ik beter kan gaan doppen.
het verschil werken of doppen is gewoon veel te klein.
mijn verloofde werkte laatst part-time en verdiende minder als dat wanneer ze zou gaan stempelen.
stom he!
de jean
17 februari 2006, 13:23
ale vooruit, de werkende mens is weeral benadeeld.
soms denk ik dat ik beter kan gaan doppen.
het verschil werken of doppen is gewoon veel te klein.
mijn verloofde werkte laatst part-time en verdiende minder als dat wanneer ze zou gaan stempelen.
stom he!zo is da !! en as ge dopt krijgde nog meer voordelen en hebde tijd om innet zwart te gaan werken :angry:
Smokey
17 februari 2006, 13:30
Dit is weer is geen topic voor mij :)
Van al dit te lezen krijg ik het stilletjes op mijn zenuwen !!
Als we lezen hoe de werkende mens hier word UITGEVRONGEN zoals een natte vod!!
En ja idd Jean den dop zouden ze beter is aanpakken zoals in holland !!
Een half jaar dop en met uw voeten eraf ;)
Dan zouden ze van die 10€ wel eens 30€ kunnen maken !!
Want ik denk doe er nu 10€ af we nog de duurste zullen zijn ;)
de jean
17 februari 2006, 14:51
Dit is weer is geen topic voor mij :)
Van al dit te lezen krijg ik het stilletjes op mijn zenuwen !!
Als we lezen hoe de werkende mens hier word UITGEVRONGEN zoals een natte vod!!
En ja idd Jean den dop zouden ze beter is aanpakken zoals in holland !!
Een half jaar dop en met uw voeten eraf ;)
Dan zouden ze van die 10€ wel eens 30€ kunnen maken !!
Want ik denk doe er nu 10€ af we nog de duurste zullen zijn ;) ik krijg het luid op men zenuwen ... nie stillekes !! :lol: