Volledige versie bekijken : Cinema 4d

Fille
23 mei 2005, 21:35
Probeer eens te werken met het programma Cinema 4d
Zeer mooi pakket, veel meer mogelijkheden, alleen veel moeilijker
In de grote vakantie ga ik probere volledig vanaf 0 een auto samen te stellen in 3D

Proberen jullie dit ook?

Norke
24 mei 2005, 18:48
Ik doe mee als je stap voor stap uitlegd wat je doet... want ik wil het kunnen, maar kan het niet...

AMD
24 mei 2005, 19:26
Is da ni een beetje uit de lucht gegrepen. Een auto maken in C4D vraagt maanden ervaring om zoiets te modellen. Ik heb op dit moment 1,5 jaar ervaring met Maya en 8 maanden met C4D en ik kan nog niet alles in C4D.

Ik zou beginnen met makkelijke kleine objecten (stoel, kast, lamp, glas, boxen, stereoketen, ... dat soort zaken). Als je C4D stap voor stap wilt leren kan je ook eens de videotutorials proberen die ik hier regelmatig post.
Momenteel ben ik bezig met 4 lessen voor te bereiden. Dus die komen heel binnenkort er nog bij. En deze zijn allemaal gemaakt met aandacht voor de beginnende C4D'er.

AMD

Fille
24 mei 2005, 22:29
Minnimiem heeft dit toch al gemaakt na een goeie week oefenen

http://img99.echo.cx/my.php?image=spoiler7bv.jpg

AMD
25 mei 2005, 03:56
Ja, ma dat is echt wel spotgemakkelijk. Hoe gaat gij het bodywerk van de auto maken?
Of de velgen in de banden inbouwen en dergelijke. Een spoilerke is echt wel poepsimpel.

AMD

minnimiem
27 mei 2005, 18:29
Ja, ma dat is echt wel spotgemakkelijk. Hoe gaat gij het bodywerk van de auto maken?
Of de velgen in de banden inbouwen en dergelijke. Een spoilerke is echt wel poepsimpel.

AMD

idd dat was wel vrij gemakkelijk :p ik ben nu bezig met een terrasstoel:crazy:

Martijnc
27 mei 2005, 18:48
hoe maak je dan figuren die niet standaard in c4d zitten?

AMD
28 mei 2005, 00:19
hoe maak je dan figuren die niet standaard in c4d zitten?
Bekijk eens mijn videotutorials die ik geregeld post. Ik zit ondertussen al aan les3 en les4 is op komst.
De eerste 4 zijn voor beginners en daar kan je een beetje inzicht krijgen hoe je precies eigen dingen kan maken. vooral les3 en 4 behandelen belangrijke materie. Maar les1 en 2 heb je nodig om alles in C4D een beetje te begrijpen.

Dus kzou zeggen, download de filmpjes en bekijk ze, ge gaat nog verrast zijn wat ge allemaal gaat kunnen maken.

AMD