Volledige versie bekijken : post berichten



barthez
17 February 2006, 19:41
een dag of 2 geleden had ik bij geposte berichten zo een stuk of 320 staan en nu zie ik dat ik er maar 122 meer heb
hoe komt dat?

Martijnc
17 February 2006, 19:44
Dat is omdat het forum is opgeruimt

Simply
17 February 2006, 19:44
Er is een serieuze opkuis gebeurd in het forum, de posts die dan worden verwijdert worden helaas terug afgetrokken van het aantal dat je had!

creature2you
17 February 2006, 20:03
ik snap echt niet waarom een mens zich druk maakt over de posts die hij/zij heeft....zetten zij zoveel mogelijk posts om te kunnen zeggen van.."eeeeyyy,kijk..ik heb al zoveel posts geplaatst"..???

ik dacht dat dit forum was om elkaar verder te helpen in de mate van het mogelijke en niet om mekaar een loef te steken ivm met geleverde posts...

ik kan ook 1000 posts plaatsen met hallo ..of goedemorgen...of deze morgen bij de bakker kocht ik 2 pistolets...
zo kom ik ook aan de 1000 posts:bow: :bow:

beter 1 bruikbare post die iemand verderhelpt...dan 50 nutteloze posts

Simply
17 February 2006, 20:12
ik snap echt niet waarom een mens zich druk maakt over de posts die hij/zij heeft....zetten zij zoveel mogelijk posts om te kunnen zeggen van.."eeeeyyy,kijk..ik heb al zoveel posts geplaatst"..???

ik dacht dat dit forum was om elkaar verder te helpen in de mate van het mogelijke en niet om mekaar een loef te steken ivm met geleverde posts...

ik kan ook 1000 posts plaatsen met hallo ..of goedemorgen...of deze morgen bij de bakker kocht ik 2 pistolets...
zo kom ik ook aan de 1000 posts:bow: :bow:

beter 1 bruikbare post die iemand verderhelpt...dan 50 nutteloze posts
Wijze woorden!!!(y)

barthez
17 February 2006, 20:46
twas me gewoon opgevallen thx voor de reacties en voor het geval er hier nog nutteloos gepost word mag er hier een slotje op :lol: