Volledige versie bekijken : USB 2.0 op Windows XP

pippo10
23 mei 2005, 22:28
hallo allemaal, ik heb windows xp op mijn pc staan maar ik wil de service packs niet downloaden van het internet.
nu heb ik een moederbord van msi (k8n platinum sli) met 4 usb poorten en een firewirepoort.
hoe kan ik drivers afhalen voor usb 2.0 zonder die windows updates? op dit moment werkt mijn firewirepoort helemaal niet en deze heb ik net o zo nodig...
wie kan mij helpen??

rudi
23 mei 2005, 22:44
Hallo, volgens mij moet je minstens sp1 geinstalleerd hebben voor je usb 2.0 kan gebruiken.
Werk zelf met XP en Sp2 en heb geen problemen.
Groeten Rudi

PeterN
24 mei 2005, 07:54
Idd, SP1 heb je nodig voor usb, voor firewire ben ik niet zeker, maar denk het ook. Drivers hiervoor vind je op uw bijgeleverde cd van uw moderbord.
Waarom geen service packs? Hierin zitten belangrijke beveiligingsupdates, ik raad je toch aan deze te installeren. Om zo weinig mogelijk problemen hiermee te krijgen doe je dit best met een verse XP install;)

Ché
24 mei 2005, 08:21
wat is er volgens jou verkeerd aan sp1 + 2 ?? ze bevatten allerlei beveiligingen die toch onontbeerlijk zijn als je het internet opgaat. zou niet wachten met installeren. dan ben je van al die vervelende dingen zoals usb die niet werkt en zo direct af. sp2 is absoluut niet moeilijk om te installeren. als er iets niet onmiddelijk lukt, dan vraag je het hier maar. volk genoeg om te helpen.

Ché

Some_body
24 mei 2005, 14:52
:bow: Ik heb ook geen problemen met sp1+ sp2:bow:

k'ik vindt die beveileging zeer goed ;)

Altijd installeren ;)

Greets Some_body :D

regor
4 december 2005, 12:03
en waar vindt ik sp 1?
ik wil deze wel maar niet van de site van microsoft zelf

Natje1
4 december 2005, 12:15
Sp1 heb je niet nodig, Sp1 zit in SP2 verweven, downloaden kan je het hier:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=049c9dbe-3b8e-4f30-8245-9e368d3cdb5a&displaylang=nl

of je kan het downen via de Windows Update site:

http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=nl

regor
5 december 2005, 22:56
bedankt voor de tip het is gelukt
toch goed zo een groep he