Volledige versie bekijken : NFS MW Origineel Foutmelding ?

samsu
19 februari 2006, 12:38
Ik krijg een foutmelding bij het starten van NFS MW , heb het al herinstalleerd maar helpt niet. Dan laat ik hem scannen alle van NFS MW is dat een progske wat er bij was voor te kijken of u PC goed genoeg is en dan krijg ik dit :

http://users.telenet.be/samsu007/NIET%20VERWIJDEREN/DIAGX078.TXT

Help AUB

nielsvandesype
23 februari 2006, 18:57
Er is een probleem omdat zowel je onboardkaart ingeschakeld is als je aparte agp kaart en dit geeft een coflict. Ga eens in je BIOS kijken of die onboardkaart wel degelijk uitgeschakeld is. Ga ook eens kijken in apparaatbeheer. Daar geraak je in door bij uitvoeren devmgmt.msc te typen dan naar beeldschermadapters druk op het plusteken en als je daar nog die intel controller ziet klik er dan met je rechtermuisknop en kies voor uitschakelen.

samsu
25 februari 2006, 11:20
Mm ik weet niet juist wat je bedoeld ?
Ik heb even een screenshot genomen maar welke moet ik nu uitschakelen ?
http://users.telenet.be/samsu007/NIET%20VERWIJDEREN/naamloos.bmp

Alvast Bedankt !

samsu
25 februari 2006, 11:41
Secondary Mode is uitgeschakeld maar gaat nog steeds niet :'(

nielsvandesype
25 februari 2006, 15:10
Die secondary mocht je aanlaten staan dat is gewoon de grafische versneller van je ati kaart. Schakel eens de apparaten uit die bij onbekende apparaten staan (het vraagteken).(misschien staat daar nog je onboardkaart tussen) Voor de rest ga je in je BIOS moeten kijken door heel snel bij het opstarten op de del toets te drukken. Pas op dit kan verschillen. Ga daar opzoek naar onboard of iets dergelijks of onboard videochip,card en kies daar voor disabled.

g_man
25 februari 2006, 15:31
Die secondary mocht je aanlaten staan dat is gewoon de grafische versneller van je ati kaart.

die Secondary is de tweede uitgang van je beeldkaart, voor als je een 2de scherm wil aansluiten ! :)

g_man
25 februari 2006, 15:33
Zeg eens juist welke foutmelding je krijgt, dat helpt een stuk vooruit... :)

samsu
25 februari 2006, 15:42
http://img469.imageshack.us/img469/7264/nfsmw6xl.png

Had dit eerst bij de gekraakte versie toen origineel gekocht en krijg ik opnieuwdze :'(

g_man
25 februari 2006, 17:19
Gooi die omega drivers er eens terug af en zet de originele drivers eens terug. Die ATI 9800 XXL van die Medion PC's is een ondergeklokte 9800XT . Mss dat die slecht reageert met de omega drivers.

samsu
25 februari 2006, 18:56
De laatste nieuwe Drivers van ATI staan erop maar gaat nog steeds niet nog steeds diefoutmelding :'( . Help aub

nielsvandesype
26 februari 2006, 20:50
@g_man: Je hebt idd gelijk. Maar was dat uitroepteken nu echt nodig. Ik kon het begrijpen moest ik iets totaal verkeerd gezegd hebben. Dit is geen driver probleem hoor maar met gedeelde bronnen. Dit kon je in zijn dxdiagbestand zien onder conflicten/delen.

:offtopic: TERUG NAAR HET ONDERWERP ;) dank u

samsu
1 maart 2006, 19:38
Wat kan ik er niet aan doen? Help pls :)

samsu
3 maart 2006, 08:55
Ik bedoelde eigenlijk wat kan ik er aan doen :)

samsu
9 maart 2006, 17:38
@g_man: Je hebt idd gelijk. Maar was dat uitroepteken nu echt nodig. Ik kon het begrijpen moest ik iets totaal verkeerd gezegd hebben. Dit is geen driver probleem hoor maar met gedeelde bronnen. Dit kon je in zijn dxdiagbestand zien onder conflicten/delen.

:offtopic: TERUG NAAR HET ONDERWERP ;) dank u

Volgens mij kan jij mij helpen wat bedoel je met : Dit is geen driver probleem hoor maar met gedeelde bronnen

DrKucho
14 maart 2006, 21:55
gebeurt dit bij andere spellen ook?

samsu
14 maart 2006, 22:24
neen alleen bij NFS

nielsvandesype
15 maart 2006, 19:32
Met gedeelde bronnen bedoelde ik dat en je onboardkaart en 3d-kaart aangesloten waren opdezelfde bron. Dat is enkel je probleem als hij bij bronnen staat. Dit is wel een bizar probleem als je het enkel in NFS voorhebt. Op de support heb ik niet direct iets gevonden wat met je probleem te maken heeft. Het beste is je vraag terichten naar de medionsupport.

samsu
15 maart 2006, 20:32
Dit is echt wel raar he :) Geen krassen op DVD en als ik de update doe is het diezeflde fout ? :s Afwachten tot ne format want ik ga niet formateren voor 1 spel :) Bedankt voor jullie hulp. Ik laat jullie iets weten