Volledige versie bekijken : Deel slechts herkent van inhoud



Frakkie
19 February 2006, 22:00
Ik heb dus een Maxtor HD PATA steken van 40GB waarop al mijn mp3s staan! Deze schijf is voor 38GB volgeschreven.

Wat is nu juist mijn probleem, als ik deze dus aanhang kan ik slecht 1.36GB van de inhoud zijn, rest van de files/mp3 kan ik niet meer zien!

Ik heb al geprobeerd met knoppix, en daar kan ik de inhoud nog wel zien, maar het kopieren naar andere schijf lijkt ook niet voor de volle 100% te lukken!

Als ik ook ga kijken in windows naar de gebruikte groote is dit ook 38GB. Dus ik hoop echt dat iemand hier een manier voor heeft, zonder data verlies.

smurfslover
19 February 2006, 23:05
in welk bestandssyteem staat die externe schijf?
in knoppix mss proberen om alles in stukken te kopiƫren ipv alles ineens is miss teveel voor je pc.

Frakkie
19 February 2006, 23:15
Wel, het gaat om een internet harde schijf (sorry voor onduidelijkheid)! Deze heeft NTFS formaat en de harde schijf waarnaar ik het wil kopieren is FAT32 omdat knoppix niet de mogelijkheid bied om naar NTFS schijven weg te schrijven!

In stukken lukt het maar het blijkt dat als ik wil kopieren naar de harde schijf die eraan hangt, dat deze ook niet voor de 100% in orde is, dus hier zou ook de oorzaak kunnen liggen dat er bij het kopieren iets misgaat!

Ga dit morgen eens uittesten! Alvast bedankt

zariash
19 February 2006, 23:28
je moet er ook rekening meehouden dat fat 32 geen mappen groter dan 4 gb aankan
http://www.cygho.nl/
grtjs

whoopie
20 February 2006, 00:03
mss eerst de doelschijf controleren en zorgen dat deze in orde is, zodanig dat je die al kunt uitsluiten bij het opzoeken v/h probleem !