Volledige versie bekijken : Gps



erlud
20 February 2006, 22:45
Wie kan mij vertellen naar wat ik moet zien om een goede GPS te kopen.
Moet ook de flitspalen weten staan en max 500€ kosten
Scherm moet duidelijk zijn.
Moet ook de Nederlandse taal spreken
Groetjes,Erlud

cruwero
20 February 2006, 22:52
Goeie ervaring met tomtom Flitspalen kan je downloaden:
Henk

caught
20 February 2006, 23:44
Met deze Mio 168 i.c.m.tomtom kan je alvast niet missen zie http://www.pdashop.be/product/19407. Ik zelf gebruik een nokia 6600 maar dit komt duurder uit. Waarschijnlijk zullen Clioke16V en tsjonker hier ook op reageren en deze Mio 168 aanraden. Of gaan jullie voor de mio A 201?

Greetz

Passat TDI
22 February 2006, 14:49
Ik raad ook aan om de MIO 168 te kopen , eventueel zonder software ( stuur daarover een PM naar mij ) .
De mio is een pracht toestel , heb zelf zo een .
Duidelijk scherm , eenvoudig gebruik , en je kan er nog andere dingen mee doe , games , e-mails enz...
Als ik moet kiezen , neem ik deze .
En het gemak met een Mio 168 is dat hij een ingebouwde GPS antenne heeft , bij sommige andere modellen werkt dit via een bluetooth antenne .

tsjonker
22 February 2006, 19:01
@ caught: :D

@ erlud: Enkele vragen.
Als het voor jou een pocketpc mag zijn dan ga ik inderdaad de mio 168 aanraden. Dat is een heel gebruiksvriendelijk toestelletje voor een heel goed prijsje.
http://www.pdashop.be/product/11712
De navigatiesoftware is vrij te kiezen, alhoewel ik hier tomtom zou aanraden voor het gebruiksgemak.
Ik zou de mio a201 nog niet nemen. Ik heb al enkele reviews gelezen en er zijn n ogal wat klachten over de standtijd van de batterij. Ook zouden er bij de installatie van tomtom problemen opduiken die voor een beginner niet zomaar op te lossen zijn.

Clioke16V
24 February 2006, 00:45
En ik ben ook zeer tevreden over de MIO 168, heb er nu TT5 opstaan en dat bolt even vlot, alleen ietsje langer wachten voor satelieten, en zoals is vermeld de prijs van dit toestel is zeer aantrekkelijk.

lector.h
28 February 2006, 21:27
Ik volg de meerderheid. Mio168 met TT5.