Volledige versie bekijken : browser blokkeert steeds op deze site



nielsvandesype
21 February 2006, 21:10
Ik zit met een heel vreemd probleem. Telkens wanneer ik mij inlog duurt het eerst een tijd voor dat ik ingelogd ben dan eenmaal op het forum reageert mijn browser niet meer net als ik iets wil posten. Blokkeert hij telkens het vreemde is op andere sites loopt het wel vlot. Wat ik al gedaan heb is al mijn tijdelijke bestanden gewist,pagina's gerefresht maar dat hielp niet. Aan wat zou het probleem kunnen liggen en nog belangrijker wat is de eventuele oplossing.

Alvast bedankt.
Mvg
Niels

Jelle
21 February 2006, 21:15
Welke browser gebruik je juist? Dat lijkt me al noodzakelijk om te weten :)

Had je het probleem vroeger ook al (gisteren, vorige week, ...) of is het zojuist pas opgedoken?
Krijg je een speciaal scherm ofzo te zien? Word je scherm grijs, krijg je het venster dat je bent ingelogd en zometeen wordt doorgestuurd te zien, ...?

nielsvandesype
22 February 2006, 18:27
Oeps sorry. Ik gebruik de gewone IE. Wanneer ik wil inloggen krijg ik dat scherm van u word doorgestuurd dan verschijnt er 1 groen balkje en dan duurt het een tijd en blokkeert IE (wit scherm). Zelfs als ik hier wou reageren duurde het ontzettend lang dat ik in het reageer op onderwerp scherm kom. Ik heb nog niet zo lang maar het gebeurde wel na de serverupgrade (weet niet of het daardoor kan komen). Op andere sites heb ik dit probleem niet. Soms eens even maar hier is altijd. Het rare is dat als hij blokkeert ik ook een witte rechthoek zie en dat ivanhoejupiler.be niet reageert. Alvast bedankt voor je moeite. Misschien ga ik eens FF proberen.

nielsvandesype
22 February 2006, 19:10
Het probleem ligt bij IE want nu met FF geen problemen. Misschien is het één vd invoegtoepassingen in IE die voor de problemen zorgde. Maar ik ben blij dat ik weer gewoon kan posten met FF.