Volledige versie bekijken : outlook express fout

Maximus
24 mei 2005, 11:13
Ik werk met outlook express 6. Bij het versturen van bijlagen van enkele mb krijg ik na herinstallatie een foutmelding.

ER IS EEN TIME-OUT OPGETREDEN ....... FOUTNUMMER 0x800CCC19. Na wat zoeken met google geen oplossing.

Time - outs van de server verhoogd , geen oplossing.
Avast antivirus email op normaal gezet , geen oplossing.

Mogelijks moet ik wat aanpassen maar voorlopig vind ik het niet .....

Alle hulp welkom en dank bij voorbaat.

P.S: met webmail telenet idem.

trebel
24 mei 2005, 11:16
outlook max 5 mb verzenden

zariash
24 mei 2005, 11:42
grote bijlagen plaats je beter hier .
http://www.yousendit.com/
hoef je maar 1 keer up te loaden en meerdere personen kunnen dit downloaden.
grtjs

schana
24 mei 2005, 13:08
heb even opgezocht

als u de foutmelding 0x800ccc19 time out krijgt ,is er waarschijnlijk een te groot of corrupt e-mailbericht in uw mailbox op de server.
u kunt dit gemakkelijk verwijderen met webmail open met uw browser de pagina webmail,log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord ,u krijgt een overzicht te zien van alle berichten in uw mailbox,zonder dat deze berichten worden opgehaald.
selecteert u het te grote bericht en kiest vervolgens voor verwijderen sluit webmail af door te klikken op afsluiten en afmelden
of anders kan het aan de virusscanner liggen

J.W.
24 mei 2005, 18:41
Ik werk met outlook express 6. Bij het versturen van bijlagen van enkele mb krijg ik na herinstallatie een foutmelding.

ER IS EEN TIME-OUT OPGETREDEN ....... FOUTNUMMER 0x800CCC19. Na wat zoeken met google geen oplossing.

Time - outs van de server verhoogd , geen oplossing.
Avast antivirus email op normaal gezet , geen oplossing.

Mogelijks moet ik wat aanpassen maar voorlopig vind ik het niet .....

Alle hulp welkom en dank bij voorbaat.

P.S: met webmail telenet idem.

Vraag eens aan de ontvanger van uw bericht hoe groot deze mogen zijn bij zijn provider.
Nooit berichten sturen die groter zijn dan 75% van de maximaal toegestane MB.

sniffer
24 mei 2005, 19:34
ik heb dat ook nu en dan. weet neit hoe het komt maar als je pc opnieuw opstart is het weg

Franss
30 mei 2005, 23:59
kijk uw mail na bij de provider en verwijder dan de laatste die binnen is gekomen en de volgende het kan dat het is opgelost anders maak uwe webmail box eens helemaal leeg maar het kan ook aan de viruscanner liggen zet deze even af, mails zijn door de provider ook gescand;

AMD
31 mei 2005, 09:55
outlook max 5 mb verzenden
5 Mb is al teveel. Meeste ISP's ondersteunen mails van 2,5 MB a 3 MB
Als ge daar tussen blijft zal het wel lukken. Als ge outlook express gebruikt kunt ge wel een optie aanzetten om toch groter te gaan.
Open outlook express, ga naar "accounts" en kies je account en klik "eigenschappen". Ga nu naar het tabblad geavanceerd en zet een vinkje bij "berichten opsplitsen indien groter dan ..." en kies als grootte 2500 ipv 60.
Nu zal outlook express je mails opsplitsen wanneer je over de 2,5 MB wilt versturen en de ontvanger krijgt normaal gezien jouw email als 1 grote email terug aan. Dus maw: jij stuurt een mail van 25 mb in 10 stukjes van 2,5 mb en je correspondent ontvangt 1 mail van 25 mb.

Mvg AMD

Maximus
3 juni 2005, 22:03
Hallo forumvrienden

Enkele raadgevingen van jullie uitgetest. Link van Zariash werkt , kan nog wel eens van pas

komen. Staat alvast genoteerd.;) ;)

Bij het uitschakelen ANTIVIRUSSYSTEEM ( avast ) kan ik ook vrij grote email versturen.

Bij inschakelen vrij beperkt van grootte. Instelling van Maximale grootte v/h te zenden bericht nochtans aangepast.

Voor mij mag er dus een slotje op !!!!