Volledige versie bekijken : Vraagje



wes1880
2 March 2006, 11:42
ik heb de map van duitsland gekopieerd en geplakt naar de storage card op mijn pda (yakumo delta 300)
ik gebruik tomtom 5.2
als ik nu navigeer naar ... pak,dan kan ik niets van duitsland nemen
de map staat samen met benelux op de storage card?

wie kan mij helpen,zodat ik naar duitsland kan navigeren?

mvg

Spoorzoeker
2 March 2006, 19:27
Volgens mij kun je niet rechtstreeks vanuit Nederland de grens over navigeren.

Muizedolleke
5 March 2006, 10:59
Welke map krijg je te zien?
Die van de benelux of die van Duitsland?
Als het die van de benelux is ga je naar wijzig voorkeuren en wissel kaart en kies je die van duitsland

Clioke16V
5 March 2006, 13:02
idd, het is niet omdat er 2 landen opstaan dat jij deze alle 2 laat zien, rij je rond in benelux moet je benelux kaart nemen, duitland neem je duitland.

Wil je van hier naar duitland rijden zonder 1 keer van kaart te hoeven wisselen, moet je de TT5 plus mappen hebben. Deze bevatten de mayor roads of europe en de detail kaart van het land waar je de kaart van hebt.

tsjonker
6 March 2006, 19:19
Heb je de kaart van duitsland wel geladen? Als je de kaart op je geheugenkaartje geplaatst hebt moet je in het tomtom menu eerst wissel kaart doen. Dan de kaart van duitsland aanduiden en dan pas kan je plaatsen in duitsland aanduiden.

lector.h
12 March 2006, 11:15
Ik heb een soortgelijk probleem. Ik vertrek in augustus naar Italië vanuit België.
Ik denk als volgt te werk te gaan :
Vanuit Beneluxmap tot aan de grens Lux-D. Daar te wisselen van kaart naar de Duitse. Tot aan de Oostenrijkse grens en daar idem enzovoort tot ik ter bestemming ben. Of heeft iemand een beter idee ?

edargpu3
12 March 2006, 11:39
Ik denk als je van land naar land wil navigeren neem je beter de map "MAJOR ROADS OF EUROPE" en van zodra u zich bevindt in het aangekomen land neemt u neemt u de map van het desbetreffende land.
Vergeet niet de bedankt knop te gebruiken:clap:

Passat TDI
14 March 2006, 19:18
Das nu eens een goed antwoord edargpu3 .
Het is toch niet zo moeilijk .

Sofiekebieke
21 March 2006, 18:40
Da's het enige juiste antwoord, major roads of Europe nemen en in land van aankomst overschakelen op de juiste kaart.
PS; er bestaat al een SD kaart met grensoverschrijdende landen maar nog wel zeer duur ( 250 euro)

2B's
22 March 2006, 21:48
En ik die dacht dat Tom Tom beter was. Ik heb daar veel goeds over horen vertellen maar... mijne Garmin is blijkbaar toch beter. Is voorzien van de kaarten van gans Europa. Je installeert wat je zelf wil en je moet geen kaarten wisselen. Naar Italië is dus in één keer te programmeren. Misschien moet je Tom Tom een grotere geheugenkaart?