bonnyfer
24 mei 2005, 17:36
Ik heb een probleem. Ik had zin om Jedi Knight II: Jedi Outcast online te spelen dus heb ik het geïnstalleerd. Maar als ik het wil opstarten kom ik te weten dat ik geen openGL driver op mijn pc staan heb sinds mijn harde schijf een paar maand geleden gecrashd is. Ik heb de volledige site van ATI doorzocht naar de correcte driver maar kon hem niet vinden.
Mijn grafische kaart is een "ATI radeon 7000". Het is een vrij oude pc, maar vroeger ging het wel. Daarom ben ik zeker dat er een driver voor is.
Kan iemand me een URL geven waar ik deze driver kan vinden? Of een beschrijving hoe ik er aan kan geraken?
Toch bedankt :D
Gewoon de Catalyst drivers installeren. Daar zitten zowel DX als OpenGL drivers in.
Spoorzoeker
24 mei 2005, 23:07
Ik had een soortgelijk probleem. Wat ik ook deed, niks lukte, terwijl ik het spel ooit weleens gepeeld had. Nieuwe drivers, oude drivers, niks.
Toen heb ik windows opnieuw geinstalleerd en toen deed het spel het weer.
ik heb dit probleem ook gehad met wolfenstein en medal of honer( het is al lang geleden) en ik moest gewoon de nieuwste drivers afhalen en alles werkte perfect
Greetz Gertie
Snuifje
27 mei 2005, 22:46
Ik heb ook supper veel proberen gehad met rtcw en toen kwam et da was nie veel beter. Ik speel nu al 2 jaar tactical ops echt een supper vet spel en zonder fouten.
Snuifje
hier kan je version 5.5 met ATI control Panels downloaden :
http://www.ati.com/home/online/CatalystXPdriver.html
Ik zou niet de Catalysts met Control Panel nemen, heb er veel problemen mee gehad, en anderen ook.
Persoonlijk raad ik aan de gewone Catalysts te nemen.
ik heb daar eerlijk gezegd nooit problemen mee gehad mss fout geinstalleerd? ik vind met controle center heel slecht daar heb ik wel problemen mee gehad
btw bonnyfer heb je het all ?
ik heb daar eerlijk gezegd nooit problemen mee gehad mss fout geinstalleerd? ik vind met controle center heel slecht daar heb ik wel problemen mee gehad
Sorry, ik bedoelde idd control center. Heeft nooit fatsoenlijk gemacheert bij mij.
ah k iedereen kan zich is vergissen ;) btw gene controle center dlle das slecht