Mosquitos
24 mei 2005, 17:47
Ik heb nu suse maar als ik nu ubuntu wil proberen kan ik die dan over suse overheen schrijven of moet ik dan eerst suse verwijderen?
|
Volledige versie bekijken : Veranderen van Linux Mosquitos 24 mei 2005, 17:47 Ik heb nu suse maar als ik nu ubuntu wil proberen kan ik die dan over suse overheen schrijven of moet ik dan eerst suse verwijderen? AMD 24 mei 2005, 18:03 Ik denk dat het perfect mogelijk is om die daaroverheen te installeren. Bij Ubuntu zit toch ook een PartitionManager normaal gezien. Anders gewoon uit voorzorg eerst SuSe ff er af gooien en dan Ubuntu installeren. AMD PAUL 5 juni 2005, 23:18 Hallo, Heb mij PC Magazine Extra eens aangeschaft met de Installatie cd "Ubuntu 5.04" Even in het blad napluizen alvorens te installeren en daar stond iets waar ik niet goed aan uit geraak. Als ik het zo lees kan (moet) je installeren op een NIET gepartitioneerd stuk van je harde schijf. Dus: cd insteken en installeren maar op de resterende vrije ruimte van je Hd ? Ik wil ook nog wel met Win Xp kunnen werken die er nu opstaat. Iemand raad? Mvg, Paul Siemons Blackwidowpage 5 juni 2005, 23:42 Ja, En Ubuntu kijkt bij het eind van het installeren, of erg nog een andere OS opstaat en dan installeerd hij grub, die geeft je de keuze bij het opstarten van de pc of je Ubuntu of Windows wil op starten. |