Volledige versie bekijken : Sommige emoties onzichtbaar

Joky
24 mei 2005, 19:47
Hoi

raar probleem met nieuwe msn7

iemand had nieuwe emoties en wilde die aan mij laten zien op msn

Maar telkens als die een emotie stuurde zag ik helemaal niks

enkel een lege plaats waar de emotie zou moeten staan :(

Weet iemand hoe dat komt ? :help:

Groetjes

sniffer
24 mei 2005, 20:41
ik heb dat ook maar met de geluiden ipv met de emoticons ik hoor ze maar de anderen niet

ghost
24 mei 2005, 21:20
Zou kunnen dat ze messenger plus hebben zie voor de download http://www.msgplus.net/global.php?lang=ne

Oppassen op het moment als je op setup klikt dan vraagt hij na het tweede venster , als je met sponsor wilt of zonder sponsor dus je MOET pakken ZONDER sponsor ok :lol:

sniffer
24 mei 2005, 21:44
ik heb messenger plus geinstalleerd zonder sponsor.

kan mss zijn dat die anderen dat niet hebben gedaan?

ghost
24 mei 2005, 21:46
ik heb messenger plus geinstalleerd zonder sponsor.

kan mss zijn dat die anderen dat niet hebben gedaan?
Indd ik had dat ook aan de hand met een ex-collega van mijn werk , hij had msn plus en ik niet en hij maar geluidjes doorsturen en ik hoorde niks , dus toen heb ik ook maar msn plus geinstalleerd , en alles was terug inorde .

Joky
25 mei 2005, 07:37
Hoi

het gaat hier niet om msn plus hoor

het is met de gewone emoties dat ik het heb niet met winks ofzo

de gewone emoties zie ik niet allemaal als iemand ze gebruikt zie ik enkel een lege spatie

ghost
25 mei 2005, 09:46
Ga eens kijken als uw emoticons aangevinkt staan,extra=>opties =>berichten
Je kunt ook eens kijken op extra=>mijn emoticons en zien als ze bij uw favorieten staan .

Kapstertje
25 mei 2005, 10:45
Het kan ook zijn dat jullie bv.allebei een andere versie van msn hebben ,niet alleen plus maar ook bv de 6.0

Bea en ik hebben dat probleem ook gehad,toen hebben we afgesproken waar we msn gingen downloaden,en nu geen problemen meer.:lol:

Snakey
25 mei 2005, 13:19
Of nog een andere mogelijke reden is dat die andere multiple msn patch of msn polygamy gebruikt. Zo kunnen de emoticons & soms ook je bestanden die je verzend in de ene opgestarte msn messenger niet gezien worden, maar in de andere kan het perfect werken.

Beatje
25 mei 2005, 13:23
Heb je dat 1 keer met diegen geprobeerd joky??
Gebeurd nog weleens dat als je je msn even uit doet en weer overnieuw opstart de emoticons het wel ineens doen.