Volledige versie bekijken : Wallpapers posten



maxweb
12 March 2006, 23:08
Ik heb een vraagje i.v.m. het posten van wallpapers op deze site. Ik heb nog een paar leuke wallpapers staan op m'n computer en zou deze graag delen met de andere gebruikers. Kan dit via het gedeelte wallpapers of moet ik een aparte topic starten en daar verwijzingen maken naar de wallpapers die ik eventueel via een image-host geupload heb? Het liefst werk ik niet via een image-host. Maar als het niet anders kan dan doe ik dat maar, maar dan wel later. Alvast bedankt!

Update: Ik zie net dat je ook bestanden kan toevoegen aan je post bij de overige opties. Tot hoeveel MB kan er geupload worden? Nogmaals bedankt!

cruwero
12 March 2006, 23:38
Het is leuk aangeboden maar hoeveel wil je er hebben.
Ze zijn werkelijk overal te halen:
Henk

maxweb
13 March 2006, 00:41
Dat klopt. Kleine opmerkinge, ik wil een paar wallpapers (zo'n 24 tal) posten (geven) dus niet hebben. Of heb je het over de image-hosts? Ik ken daar een paar adressen van, maar ik gebruik deze niet zo graag. Je weet namelijk nooit of je afbeeldingen zullen blijven staan.

Jelle
13 March 2006, 08:49
Leden hebben geen toelating om wallpapers up te loaden. Best upload je die dan toch tijdelijk op zo'n gratis imagehost, je webspace bij Telenet, ... en geef je dan de url aan een admin. Deze zal die dan voor je toevoegen ;)

maxweb
13 March 2006, 12:05
Ok, ik zal er in de loop van de week werk van maken. Aan wie precies mag ik dit dan doorgeven? Aan jou Jelle?

Jelle
13 March 2006, 18:42
Dat mag, of een andere admin ;)

maxweb
14 March 2006, 01:04
Ok, prima. Nogmaals dank.

kevinthekiller
14 March 2006, 02:43
Waarom gebruik je niet gewoon imagehack.us :eek: sjiek (zonder www)

Jelle
14 March 2006, 18:50
Waarom gebruik je niet gewoon imagehack.us :eek: sjiek (zonder www)
Dat bedoelde ik, imageshack is een gratis host, een imagehost meerbepaald ;)
Wel heb je geen uptime garantie en is het laden niet altijd op optimale snelheid. Dan is je gratis Telenet webspace heel wat betrouwbaarder en sneller :)

maxweb
15 March 2006, 23:46
Morgen zal ik de wallpapers proberen te plaatsen.

maxweb
18 March 2006, 11:15
Wat later dan gedacht, maar ik heb de wallpapers nu geupload naar ImageShack. Jelle, ik zal je een PM sturen met de directe links naar de wallpapers.

maxweb
23 March 2006, 00:09
Wanneer komen m'n wallpapers online?

Jelle
23 March 2006, 22:37
Ik zal het morgen doen, ik heb nog geen tijd gehad ;)

maxweb
25 March 2006, 15:04
Bedankt alvast!