Volledige versie bekijken : berichten doorsturen in Outlook Expres
bacatal 25 mei 2005, 08:39 Dag mensen,
Als ik een mailtje (Powerpoint of een filmpje) wil doorsturen, krijg ik dit bericht :
"Kan één of meerdere afbeeldingen in dit bericht niet vinden. Het bericht wordt zonder deze afbeeldingen verzonden. Weet u zeker dat u dit bericht wil verzenden?"
Dit zal wel aan instellingen liggen, maar ik vind niet welke of waar ik moet wijzigen.
Weet iemand raad? Ik gebruik Norton Firewall.
Groetjes, Alain
Een pps of filmpje zit toch in de bijlage? Dat zou in deze 2 gevallen geen probleem mogen zijn.
Normaal krijg je dergelijke meldingen als er gewone afbeeldingen in je mail staan en soms kan het gebeuren dat je ze niet kan doorsturen. De ontvanger ziet dan ook een rood kruisje op de plaatsen van de afbeeldingen. Dit kan je verhelpen door de afbeeldingen te selecteren en op te slaan en in een nieuwe mail in te voegen via invoegen/afbeelding/bladeren...
bacatal 26 mei 2005, 07:24 Bedankt voor de snelle reactie Mimosa, maar ik kan dus geen mails (met of zonder bijlagen) direct doorsturen, enkel zonder afbeeldingen, vroeger kon ik dat wel.
Wat er de laatste tijd veranderd is vind ik niet.
Groetjes Alain
Bedankt voor de snelle reactie Mimosa, maar ik kan dus geen mails (met of zonder bijlagen) direct doorsturen, enkel zonder afbeeldingen, vroeger kon ik dat wel.
Wat er de laatste tijd veranderd is vind ik niet.
Groetjes Alain
Sorry, maar nu snap ik het niet goed :( Kun je dat nog een beetje duidelijker omschrijven?
Of misschien op zoek gaan in in google naar Outlook Express?
Baloeke 26 mei 2005, 11:54 Klik eens op Opties en kies daar voor het tabblad verzenden.
Daar vindt je "Indeling voor het verzenden van E-mail" en zet deze eens op HTML
Ik denk dat daar jou probleem zit
Klik eens op Opties en kies daar voor het tabblad verzenden.
Daar vindt je "Indeling voor het verzenden van E-mail" en zet deze eens op HTML
Ik denk dat daar jou probleem zit
Hoe dat ik daar niet op gekomen ben... Maar dat zou eventueel een mogelijkheid kunnen zijn.
Baloeke 26 mei 2005, 13:33 Hoe dat ik daar niet op gekomen ben... Maar dat zou eventueel een mogelijkheid kunnen zijn.
Je moet soms een je 'grijze' hersencellen gebruiken he Mimosa :(
:foei: :verlegen: ik zal in het vervolg wat braver zijn hoor
Je moet soms een je 'grijze' hersencellen gebruiken he Mimosa :(
:foei: :verlegen: ik zal in het vervolg wat braver zijn hoor
Wie zegt dat de mijne grijs zijn :sss: Zal nodig zijn dat je braaf bent! :p Maar nu gaan we off topic :(
Kapstertje 26 mei 2005, 23:57 Je kan een pps ook eens inpakken in zip of rar bestand en dan proberen door te sturen.
Groetjes Kim
bacatal 29 mei 2005, 14:52 Opgelost, bedankt allemaal !
Groetjes
Baloeke 29 mei 2005, 19:55 Opgelost, bedankt allemaal !
Groetjes
Hoe heb je het nu kunnen oplossen bacatal? is toch handig om te weten voor ander forumgebruikers
Heel juist! Zo weten we waar het schoentje wrong...
bacatal 31 mei 2005, 08:50 Oké mensen,
Als ik een leuk mailtje krijg en ik klik op "doorsturen", krijg ik nog steeds hetzelfde antwoord( kan één of meerdere afbeeldingen niet vinden enz...).
Ik kan wel alles "doorsturen als bijlage", dus echt in orde is het niet, maar met een kleine omweg lukt het wel.
Hoe het nu komt dat ik niets rechtstreeks kan doorsturen weet ik niet, maar ik kan nu toch mails doorzenden, dus mijn probleem is opgelost.
Bedankt voor de tips iedereen.
Groetjes, Alain
|