Volledige versie bekijken : Waar kopen ?



Mister-Bean
27 March 2006, 21:46
Ik zou een laptop moeten kopen voor mijn dochter .

Waar koop je het best en waar moet je zeker naar kijken ?

Ik werk er niet graag mee dus ik weet niet wat het beste is .

Ze wil er ook games op spelen en af en toe wat surfen .

Voor de rest huiswerk enz.......

Thx voor antwoorden . ;)

Nikolas
28 March 2006, 12:41
http://www.backoffice.be, is onze sponsor, dus misschien even daar gaan kijken ;)


Andere linken via pm te krijgen.

Kokki
28 March 2006, 15:17
Wordt hij regelmatig verplaatst, of blijft ie meestal op een vaste plaats staan? Als ie regelmatig wordt meegenomen, dan is het gewicht en de levensduur van de batterij heel belangrijk. Wordt ie zelden meegenomen, dan speelt dit niet zo'n rol.
Als je service wilt, dan ga je best bij de locale pc-verkoper. Ken je er zelf wat van of kan je hem bij problemen een aantal weken missen dan kan je er ene gaan kopen in de Mediamarkt of in Carrefour of zo. De mijne komt uit de carrefour (Fujitsu Siemens) en ik ben hem eenmaal kwijt geweest omdat het biosbatterijtje niet goed was. Ik ben hem toen zelf gaan brengen (bij Siemens in Huizingen) en na een paar dagen kon ik hem al gaan halen.
Je kan ook eens bij Dell kijken.

nielsvandesype
28 March 2006, 19:52
Bij een aankoop kijk je best of er een amd turion of intel centrino , intel m processor in zit omdat deze minder warmte ontwikkelen dan de intel pentium 4 en amd's. De batterijduur is ook iets waar je moet opletten. Laptops zijn niet gemaakt om op te gamen. Zorg ervoor dat er dan geen onboard chip zoals een intel of sis maar een ati radeon mobility of bij nvidia de go serie. Merken blijven eigenlijk hetzelfde goede merken zijn sony,hp,dell,acer,... In de supermarkten zou ik toch opletten hoor. Vooral met garantie. In het begin ga je het nog kunnen afgeven in de supermarkt maar na een bepaalde tijd niet meer.

Mister-Bean
28 March 2006, 21:01
Bedankt voor jullie tijd en uitleg allemaal .
Ik weet weeral een pak meer nu ;-)

vanic
31 March 2006, 22:56
In de supermarkten zou ik toch opletten hoor. Vooral met garantie. In het begin ga je het nog kunnen afgeven in de supermarkt maar na een bepaalde tijd niet meer.

In den Aldi moet je ze niet afgeven... je moet ze gratis opsturen naar GSC in Gent...( 3 jaar garantie;) ) of je mag er ook zelf meegaan...

opletten met Acer ... die geven maar 1 jaar garantie... en als je " tegenslag" hebt... dan mag je zelf de helft van de verzendkosten betalen naar Nederland...