Volledige versie bekijken : Markeer ber. als gelezen Knop



Praga Khan
2 April 2006, 10:36
Waar staat die??

cruwero
2 April 2006, 10:39
Wat bedoel je hier precies mee:
Henk

Jelle
2 April 2006, 10:46
Vlak na het laatste forum (Offtopic Varia) vind je hem: "Markeer forums als gelezen" ;)

PeterN
2 April 2006, 11:17
Vlak na het laatste forum (Offtopic Varia) vind je hem: "Markeer forums als gelezen" ;)
Zoals Jelle zegt heel onder op het forum, maar deze vind je wel alleen op de hoofdpagina van het forum. Een enkel bericht of een enkel fora markeren als gelezen gaat niet, dacht ik. Enkel het hele forum markeren als gelezen.;)

Jelle
2 April 2006, 11:35
Zoals Jelle zegt heel onder op het forum, maar deze vind je wel alleen op de hoofdpagina van het forum. Een enkel bericht of een enkel fora markeren als gelezen gaat niet, dacht ik. Enkel het hele forum markeren als gelezen.;)
Een enkel bericht als gelezen markeren, doe je door het gewoon te lezen (de laatste pagina ervan dus bezoeken).

Een bepaald forum als gelezen markeren kan wel. Open gewoon het forum en open er rechts bovenaan het uitklapmenu "Forumopties", waar je dan op "Markeer dit forum als gelezen" klikt ;)

Praga Khan
2 April 2006, 20:58
Nee vroeger had je zo'n knop geloof ik en die sloeg alleen op de nieuwe berichten maar ben hier een tijdje niet geweest vond die wel handig stond meer bovenaan denk ik maar deze is ook goed hoor Ciao

Praga Khan
2 April 2006, 20:58
mag slotje op na antwoord over vroegere knop