Volledige versie bekijken : Vraagje over PHP WEBSITE

3Bone
25 mei 2005, 21:53
Ik heb een gratis webaccount bij lycos.nl waar ik mijn php Wesite op draai als ik nu naar een Betaald account zou willen overschakelen niet per se ook bijlycos maar eventueel een andere host , is het dam mogelijk om mijn website zoals ie nu is over te zetten naar dat account zoja wat moet je daar voor doen of hebben :confused:

AMD
25 mei 2005, 22:18
Da is perfect mogelijk. Ge moet alleen maar een backup nemen van uw database en die opslaan als txt of cvs of xml. Daarna bij uwe "nieuwe" host importeert ge die info naar uw nieuwe database en uw site draait terug.

AMD

3Bone
26 mei 2005, 11:28
op die nieuwe hoste moet ge dan waarschijnlijk ook eerst de nodig php files en downloads en foto's enzo uploaden zeker voor ge de backup van uwe oude website kunt installeren

AMD
26 mei 2005, 13:37
Het makkelijkste is dat ge eerst alles van uw oude host gaat terug downloaden als ge het niet meer op uw pc hebt staan. Dus alles wat op de oude staat backuppen INCLUSIEF database.
Daarna gaat ge naar uw nieuwe host naar de database en daar kunt ge uw gegevens importeren uit de backup van uw oude database. Daarna is het gewoon maar terug uw bestanden, downloads, foto's... terug uploaden.

AMD