Volledige versie bekijken : Brain3's Playground



Tibo
3 May 2006, 15:00
Hey,

Kweet niet of het eigenlijk wel de moeite is om mijne site te tonen, en laten beoordelen....laat staan dat ge het een site kunt noemen...

Heb iets in mekaar gestoken met Dreamweaver en Photoshop...

De bedoeling van de site is een foto-archiefje bijhouden van de laatste kunsten en grollen van mijne zoon, alsook een verzameling maken van interessante links voor Dreamweaver, Photoshop ed.

Mijn vragen zijn:

Wat kan ik nog veranderen ? (veel waarschijnlijk :shy: )
Hoe kan ik van die iframes afraken, en een scrollable venster maken voor de "Links"-sectie
Mijn slideshow is een standaards flash gallery die kan worden gemaakt met Photoshop....maar hoe kan ik het vereiste formaat aanpassen zonder dat de grootte van de fotos verandert....of is er ergens een degelijke tutorial die mij kan leren zoiets zelf op een vlugge manier te maken in Flash ? (ik vind de gebruikte ruimte van 600x600 zo groot in vergelijking met de fotos)
Enkele tips voor mijn rollovers in de fotogallery en links-sectie ??

....laat jullie maar eens goed gaan...ik kan er tegen denk ik :bow:

http://users.skynet.be/bs975304/index.html

zodiac
3 May 2006, 17:27
iframes: verdeel je venster dan in 2 eenvoudige frames... zelfs drie als het moet. Je kan ook die links in het iframe verwerken, maar dan ga je weer afbeeldingen moet veranderen enz..

ik vind dat er niet echt een probleem is met die grootte

je kan mss de links in het linkergedeelte ook in afbeeldingen gieten, dan past het beter met de rest van je site..

verder is het nog een mooie site, niet te complex! :good:

Joga
4 May 2006, 16:38
ik vind je site heel mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!
echt waar
maar ik heb een vraag voor jou
je maakt iets met photoshop en dat
gebruik je voor je site !
hoe doe je dit ??

Icemar
4 May 2006, 20:18
http://www.pscenter.nl/viewtopic.php?t=1034

Tibo
5 May 2006, 08:21
Thx Icemar, schoon siteken....

Just een klein vraagske...hoe komt het dat gij in de gebruikerslijst op nr1 staat ??? tis toch toevallig uwe site niet ?

Icemar
5 May 2006, 08:41
ik heb de site daar gebouwd samen met mat en norke

Tibo
5 May 2006, 09:37
Very nice

Red Wodka
5 May 2006, 16:26
mooi gemaakt zou ik zeggen ik zit nog zo ver niet hoor tegen da ik dat kan zullen we al een jaarke ouder zijn denk ik