snowbeer
26 mei 2005, 21:39
ik heb een avi film met ondertiteling maar deze subs zijn niet van deze film en die staan in de zwarte balk beneden hoe kan ik die subs daar weg krijgen
|
Volledige versie bekijken : avi met ondertiteling snowbeer 26 mei 2005, 21:39 ik heb een avi film met ondertiteling maar deze subs zijn niet van deze film en die staan in de zwarte balk beneden hoe kan ik die subs daar weg krijgen snowbeer 26 mei 2005, 21:40 sorry er zijn geen zwarte balken maar de subs er wel vince_nys 29 mei 2005, 00:53 Krijg je niet weg , bij een dvd is het zo dat de sub's apart op de dvd zitten, dus niet op de film frame per frame gebrand dat geeft het voordeel dat je meerdele talen kan instellen... Bij een avi ligt het anders, Audio Video Implation (ofzoiets :p niet zeker van de schrijfwijze ) dit is het standaart formaat van windows om audio en video in 1 bestand te kunnen steken, maar wat gebeurt er nu als je een ondertiteling erop wilt dan moet de ondertiteling er frame per frame laten op zette en eens dat die er op staat krijg je die er niet meer van ... Vince, snowbeer 29 mei 2005, 16:02 oke bedankt shampie 10 juni 2005, 19:07 je kan deze wegkrijgen door een zwarte balk eroverheen te plakken. dan kan met deze tutorial: http://www.ondertitels.info/help_view.php?id=27 |