Vroeger openden mijn tif enjpg bestanden zich met photoshop. Nu openen die bestanden zich met het interne windowsprogramma windowsvieuwer voor afbeeldingen en faxen. Ik weet dat je het progrmma die de voorkeur geniet kunt wijzigen door op het bestand rechtermuisklik- eigenschappen- wijzigen en dan het programma te selecteren die de voorkeur geniet.
Maar dit werkt niet meer.
Heeft iemand raad ???
Kapstertje
26 mei 2005, 23:14
Anders eens proberen met je rechtermuisklik op het bestand gaan staan ,en dan de optie >bestand openen met:)
Dat is geen probleem het opent dan wel in het geselecteerde programma, maar het icoon verandert niet. Voorheen had mijn bestand het icoon van het voorkeurprogramma maar nu bljift het icoon van windowsviewer voor afbeeldingen en faxen definitief en het is juist dit dat ik niet kan veranderen en dit is verwarrend als je voorheen anders gewoon was.
Kapstertje
26 mei 2005, 23:43
Als je naar openen met gaat kun je daar een vakje aanvinken>dit type bestand altijd met dit progamma openen.
Die moet aangevinkt zijn:)
Groetjes Kim
grabber
27 mei 2005, 00:55
Deze computer, extra, mapopties, bestandtypen, daar kan je aangeven waarmee je bestanden wilt openen.
THNX man, het is opgelost !!!!!!