Volledige versie bekijken : Service Pack 1

DragonDesigns
27 mei 2005, 13:25
Ik heb een vraag ik heb mij de barste gezocht op de microsoft site, maar waar kan ik vinden of mijn pc compatible is met Windows service pack 1?

Mijn dank is groot, alvast bedankt :clap:

Ché
27 mei 2005, 13:31
welk systeem heb je? processor, geheugen...

Ché

DragonDesigns
27 mei 2005, 14:24
Ow tuurlijk helemaal vergeten komt ie.......

Windows Xp Prof.

Intel Pentium 4 CPU 2.40GHz
512 RAM.

Nvidia GeForce4 MX 440
Sweex 5.1 Soundcard.
Epox Mainboard 4BEA series.

Ché
27 mei 2005, 14:41
voldoet aan alle eisen voor xp en sp 1 + 2

DragonDesigns
27 mei 2005, 14:55
Hm erg raar want ik heb het er wel opgehad maar toen vertoonde de pc allemaal rare dingen zoals dat de muis schokte enz :wall:

Ché
27 mei 2005, 15:15
originele wi xp of kopie?

Ché

DragonDesigns
27 mei 2005, 15:55
Het was een originele Windows XP Pro. met service pack 2, via school, omdat ik op een ICT school zit kunnen we die goedkoper krijgen :clap:
Ik heb natuurlijk eerst de HD geformateerd, dus dat stappenplan was nog niet van toepassing, lijk me sterk dat er een virus of... in die installatie al zit.

Maar ik denk dat ik hem wel weer bestel, want we hebben hem inmiddels verkocht voor het dubbele :love: en dan kijken wat de pc doet :lol:

DragonDesigns
27 mei 2005, 16:05
Hm lijk me echt heel sterk, dat je dan al die troep krijg, maar het kan best hoor.
En daarbij had ik I-net nog niet eens actief, want die service pack 2 zat in de installatie, dus Next, Next enz, en toen was het I-net niet eens nodig :)

Dus in mijn geval is het geen virus, of spyware enz.

DragonDesigns
27 mei 2005, 19:02
Maar zo te hore heb je nu wel een internetverbinding kijk hier maar eens (http://www2.trosradar.nl/mediaplayer/player.php?videoID=524&mode=dossier#)

Ik geloof het allemaal wel :D
Maar dat was mijn grootste zorg niet :D

Weet iemand waarom het systeem niet wilde draaien met SP2, zijn er mensen met hetzelfde probleem :verlegen:

zariash
27 mei 2005, 20:22
je hebt volkomen gelijk spykiller .
ik heb vorig weekend nog een pc proberen te repareren,
deze had 3 weken zonder firewall en virusscanner gedraaid.
dit is misschien off topic, maar als ik zeg dat er 693 virussen en varianten
waren en bij ad aware meer dan 4000 alle mogelijk foutmeldingen.
dan denk ik dat een uurtje ook al wat oplevert.

volgens het stappen plan zonder formateren weer in orde gekregen.
:wtf::wtf::wtf::wtf:

DragonDesigns
3 juni 2005, 14:13
Goed ik heb Win XP pro weer gekocht met service pack 2 maar weer dezelfde problemen.
De pc wil het internet niet op ondanks alles goed staat qua instellingen.
En de muis blij hangen als je bijv. de pc iets laat doen zoals je klikt op mijn computer en dan blijft de muis hangen op het scherm.

Wie kan mij helpen met dit probleem ???