Volledige versie bekijken : msn-emoticons
Is er op een bepaalde manier mogelijk om emoticons die jezelf uithaalt te plaatsen in een bepaalde dir. van msn zodat die er standaard in zitten.
Zodat je ze niet allemaal apart hoeft te benoemen?????
:help: :help:
echt niemand die een idee heeft ?
Je hoeft je emoticons maar 1 keer een code te geven.
Druk op je emoticon naast A lettertype.
Druk op de eerste meer.
Dan rechst op de knop maken.
Op afbeelding zoeken.
En vul de code op het regeltje in dan op oke.
En ze staan bij je emoticons naast je A lettertypen.
Of bedoel je wat anders??
Als je msn plus heb kan je ook op emoticon hulpvenster drukken daarna op instellingen en klik je emoticon aan.
Ook kan je met plus met snelteksten een hele tekst maken met emoticons erin die je dan steeds kan aanklikken zonder dat je die zin weer overnieuw hoeft te tikken.
de vorst 30 mei 2005, 14:06 Pilote bedoeld in welke dir je de emo's terug kunt vinden op je hd zoals je met iemand chat en die stuurt een emo dan kun je er op klikken en bevestigen voor toe te voegen maar dan is de vraag waar in welke dir vind je die dan terug want na een format ben je deze verloren en de bedoelings is om deze da&n ergens anders te kunnen opslaan zodat je ze op een cd bv kunt bewaren
De Vorst
http://www.huuf.net/modules/news/article.php?storyid=3
Dat kan hier mee is msn ripper.
Je instaleer het op je pc en hij maakt een map vanzelf onder documenten.
Even onder start-programaas kijken msn ripper openen.
Naar je map toe daar staan nu alle emoticons en avatars die je worden toegestuurd en ook die erbij andere staan op dat moment.
bestaat er ook een manier om de achtergronden binnen te halen?
ik bedoel niet de foto's van de persoon zelf maar de achtergrond van het hele venster zelf.
Beatje 3 juni 2005, 23:03 Je kan in ieder geval een printscreen maken alvast.
Weet je hoe dat moet??
Er is nog wat anders voor kan ik even niet zo gauw meer vinden hoor je als ik het gevonden heb.
WhiteWolf 3 juni 2005, 23:28 voor een printscreen te maken druk je ctrl in en tergelijke tijd druk je dan op print scrn van op je toetsenbord dan doe je paint open en daar ga je naar bewerken en druk je op plakken voilla je printscreen staat er en dan nog gewoon opslaan als jpg en de bestandsnaam die je heeft ;)
Beatje 4 juni 2005, 03:46 http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?p=19848#post19848
Kijk even hier en je kan zien wat er allemaal mogelijk is.
ja maar met een printscreen gaat da nie gaan he want dan staat uw achtergrond erop maar de tekst staat er dan ook op evenals de knop verzenden en het menu. en aangezien msn de emotions opslaat moet hij dat toch ook met de achtergronden doen. het werkt opdezelfde manier.
maar die msn ripper neemt alleen emotions en de pic. van de mensen die online zijn maar als ik nu een achtergrond wil opslaan als een foto kan dit nie met msn ripper maar ook niet met printscreen.
Beatje 4 juni 2005, 10:44 Weet ik had deze erbij gezet voor de webcam.
We kunnen nu de smilies avatars en de webcam opslaan.
Ben nog bezig voor die achtergrond zonder msn scherm.
en vlot de zoektocht naar het opslaan van de achtergrond?
Beatje 4 juni 2005, 20:25 Ongeduldig typje????:wtf:
kheb het zelf gevonden ma is wel via een omweg
ge moet de achtergrond delen met iemand en dan erop dubbelklikken.
dan krijgt ge de foto en dan opslaan waar ge hem maar wilt opslaan.
is wel niet de handiste manier.
moogt wel niet op annuleren klikken als ge hem wil opslaan. :)
Beatje 4 juni 2005, 21:00 Lukt bij mij niet.
Moet je heel snel dubbelklikken als die bezig is met ontvangen???
ik doe het als volgt:
ik klik op en venster van iemand om te chatten. daarna klik ik op achtergorden en selecteer ik een reeds ontvangen achtergrond
daarna verschijnt een een kadertje in mijn venster met waar staat 'deze achtergrond delen"
als ik dit zie selekteer ik deze en dubbelklik ik erop.
nu verschijnt de foto in windows viewer. en sla ik hem op
dit lukt mij echter niet bij standaard afbeeldingen van msn. het gaat hier enkel over achtergronden die door iemand gezonden zijn.
Beatje 4 juni 2005, 21:16 Ja dat was het dus ik had de standaardafbeeldingen.
Volgens mij weten we nu alles??;)
Dankjewel.
fieldoxide 3 mei 2006, 01:01 Hallo,
er is vandaag een nieuwe build uitgekomen van windows live messenger,nu had ik in de vorige build een hele reeks emoticons staan,die zou ik heel graag meenemen naar de nieuwe build,weet iemand van jullie waar alle emot;)icons(originele en diegene die je ontvangt) in welke map worden opgeslagen en hoe je deze map eventueel mee kan overzetten naar de nieuwe build?
Alvast bedankt.
|