Volledige versie bekijken : wie vindt ook steeds moeilijker zijn weg?



sniffer
28 May 2006, 17:25
Hallo,
Naar aanleiding van een gesprek in de shoutbox start ik deze topic.

Ik (spreek alleen voor mezelf) ondervind dat ik de laatste tijd steeds meer moeite heb om op de site een oplossing te vinden.
Waarmee ik bedoel, bv ik moet nog veel leren ivm cd's en dvd's.
Vroeger bestond de rubriek CD/DVD en dat was voor mij heel duidelijk.
Nu moet ik diezelfde vragen zoeken in audiovisueel of opslagmedia. Dat heeft een tijdje geduurd eer ik dat doorhad.
Dit is maar een vb maar ik heb dat steeds vaker dat ik een heleboel niet begrijp in tegenstelling tot vroeger.
Kan zijn dat ik de enige ben maar ik ben als leek een beetje de oorspronkelijke magie van deze site kwijt ( op gebied van mijn eigen probleempjes van mijn pc te kunnen oplossen, verder alles nog tof hoor;) )
Ik probeer ook zoveel mogelijk gebruik te maken van de zoekfunctie maar als ik dat doe zie ik meestal een heleboel posts waar ik niet veel aan heb en die volgens mij niet altijd te maken hebben met wat ik zoek.Soms kan ik nog iets achterhalen doordat ik me de juiste titel herinner of de auteur en zo te zoeken.
Als beginner voel ik me steeds minder thuis hier doordat ik heel veel niet meer begrijp.

Ik wou gewoon eens weten of er nog zijn die dit zo aanvoelen.
Ik hoop dat dit niet aanzien wordt als negatief maar wel als opbouwende kritiek. :shy:

Snuifje
28 May 2006, 17:31
ik vind het persoonlijk wel mee vallen omdat er onder staat wat je er allemaal mag posten...
maar ik kan het wel begrijpen wat je bedoel vooral wat je zelf al zeg met cd/dvd.

sniffer
28 May 2006, 17:34
ik vind het persoonlijk wel mee vallen omdat er onder staat wat je er allemaal mag posten...
maar ik kan het wel begrijpen wat je bedoel vooral wat je zelf al zeg met cd/dvd.