Volledige versie bekijken : Slot Request knop?



Nikolas
4 June 2006, 15:22
Zou het mogelijk zijn om in de forumsoftware een knop te integreren,
om een slot request aan te geven?

Knopje drukken, reden geven, en hoppa, de crew krijgt het berichtje waarin staat welk topic gesloten wil worden en om welke reden.

Nadeel van de report bad post is dat je geen slot request kan doen op je eigen topic.

Martijnc
4 June 2006, 15:51
Als je wil dat een topic op slot gaat kan je een forum-verantwoordelijke PM' en (http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=32919) met een link.

Nikolas
4 June 2006, 16:40
Als je wil dat een topic op slot gaat kan je een forum-verantwoordelijke PM' en (http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=32919) met een link.

Dat vind ik nogal omslachtig, daarom is een snelle slotrequest knop handig.

Milo
4 June 2006, 16:50
Ja et zou eignlijk stukken handiger zijn zo een slot request , niko daar heb je gelijk in
want kijk er zijn nog veel mensen die na da er een oplossing is geboden gewoon et topic niet meer lezen en nja dan blijft dat open ...
Euhm en voor ons is da ook ni altijd easy.
Daar kan toch iets aan worden gedaan ? zie da admins dan gewoon ergens een melding krijgen van er zijn x aantaltopics to close .... verzacht et werk ;)

Joga
4 June 2006, 17:40
Ik vind dit niet echt nodig. Vind de methode van martijnc goed genoeg.
Want zoveel moet je dat ook niet gebruiken hé

Nikolas
4 June 2006, 17:59
Ik vind dit niet echt nodig. Vind de methode van martijnc goed genoeg.
Want zoveel moet je dat ook niet gebruiken hé

Ik toch wel hoor! Hoeveel slot requestjes ik al heb gezonden...

Milo
4 June 2006, 18:47
en da word dan telkens onder report bad post ofwa gedaan , bij mij toch .. kvind da omslachtig

PeterN
4 June 2006, 18:58
Bijkomende knoppen is niet zo makkelijk te integreren in vbulletin.
Je mag altijd op 'bad post' klikken met de mededeling topic sluiten. Deze 'bad post reports' komen in een speciaal topic dat alle mods en admins kunnen zien. Zij zullen dan de topic sluiten. Het liefst hebben we natuurlijk dat de topic starter even een post zet met de oplossing van zijn probleem. Hij kan daar vermelden 'topic mag gesloten worden';)

Milo
4 June 2006, 19:00
Maar da gebeurd minder en minder ..... Spijtig ... en ik weet als admin kunde nie overal zijn

Nikolas
4 June 2006, 19:04
Bijkomende knoppen is niet zo makkelijk te integreren in vbulletin.
Je mag altijd op 'bad post' klikken met de mededeling topic sluiten. Deze 'bad post reports' komen in een speciaal topic dat alle mods en admins kunnen zien. Zij zullen dan de topic sluiten. Het liefst hebben we natuurlijk dat de topic starter even een post zet met de oplossing van zijn probleem. Hij kan daar vermelden 'topic mag gesloten worden';)

Maar voor je eigen posts heb je geen report bad posts ;)
Bv. als je een topic met twee posts van jezelf wilt laten sluiten, zonder dat iemand erin heeft gereageerd.

PeterN
4 June 2006, 19:17
Maar voor je eigen posts heb je geen report bad posts ;)
Bv. als je een topic met twee posts van jezelf wilt laten sluiten, zonder dat iemand erin heeft gereageerd.
Ik denk wel dat dit nu wel echt een uitzondering is ;)
Ook in deze uitzondering hebben we liefst dat de topic starter toch even de melding maakt van de oplossing en vermeld om het topic te sluiten.
Nu dat de verantwoordelijkheden zijn verdeeld zouden de mods, admins toch wat meer topics in het oog houden ;)