Volledige versie bekijken : ik moet met pc op een feestje spelen (muziek

bike devil
27 mei 2005, 20:21
ik moet met pc op een feestje spelen (muziek)

welk progje werkt het best en niet te moeilijk

Virtual DJ heb ik maar ja.....:music:

ybr
27 mei 2005, 21:02
Winamp. Die kan alles aan.

compuchrisje
27 mei 2005, 22:06
Klopt, maar wij hebben het ook al gedaan met de gewone mediaplayer van windows. Vooral als het enkel om de sound gaat dan toch. Gewoon een serie geluidsboxen erbij en je kan erin vliegen.

Ché
27 mei 2005, 22:20
windows media player10; een cd erin stoppen en rippen kiezen. op enkele minuten staat hij in de mediabibliotheek. dat doe je met zoveel cd's als je wil. je kiest dan voor het menu afspelen en zet een vinkje bij willekeurig afspelen en start het afspelen van het eerste lied en je dj speelt onafgebroken. zonder stoppen

Ché

ikbenben
27 mei 2005, 23:20
BPM studio;)

mXX
28 mei 2005, 15:01
virtual dj is de beste gebruik die maar ;)

bike devil
28 mei 2005, 15:42
ik heb nu een pc tje in elkaar gestoken

zit nu een lat van 256 en 1 van 128 m b ddr in
zou dat genoeg zijn om geen problemen te hebben of beter een latje derbij steken

op mijn pc 1 gb maar dat is wel niet nodig zeker (hopelijk)
ander gebruik ik een latje van mijn pc voorlopig
wil zeker zijn dat ik geen te veel problemen heb he :crazy:

compuchrisje
28 mei 2005, 16:43
't Is wel zo dat een feestje iets langer duurt dan 2 uur. Als je dus muziek voor een uur of 6 bijeen hebt, verbruikt die mediaplayer of andere player wel wat werkgeheugen. Dus hoe meer erin zit hoe beter, of je moet een rambooster laten meewerken voor de kritieke momenten. Die kan je gratis op 't net vinden RamBooster v 1.6. Hierin kan je zelf bepalen hoeveel ram er moet vrijgemaakt worden en vanaf welk niveau.

mXX
28 mei 2005, 20:18
't Is wel zo dat een feestje iets langer duurt dan 2 uur. Als je dus muziek voor een uur of 6 bijeen hebt, verbruikt die mediaplayer of andere player wel wat werkgeheugen. Dus hoe meer erin zit hoe beter, of je moet een rambooster laten meewerken voor de kritieke momenten. Die kan je gratis op 't net vinden RamBooster v 1.6. Hierin kan je zelf bepalen hoeveel ram er moet vrijgemaakt worden en vanaf welk niveau.
Chris heeft helemaal gelijk hoe meer muziek bv voor 6 uurtjes ook meer muziek nodig dus ook meer geheugen nodig of je kan van een vriend een laptop lenen of anders veel liedjes op cd zetet dan rippe 1 maal afgespeeld verwijdere en zo blijf je op die niveau :) btw ga je toch virtual dj gebruiken ?

jean-paul
28 mei 2005, 20:28
mp3 tunes is ook een goed en gemakkelijk programma.

Bartjeuh
29 mei 2005, 21:35
kzou voor bpm studio gaan.. dan moet ge ni teveel moeite doen (wordt ook in café's gebruikt, dus ca va)

als ge actief wilt mixen kunt ge uwe virtual dj gebruiken, of traktor dj studio.

mXX
30 mei 2005, 07:23
ja je hebt gelijk :D

dina
7 juni 2005, 14:49
persoonlijk werk ik met laptop en BPM STUDIO,-mengpaneel en steek er zoveel muziek in als nodig,voor het ogenblik ong.100uren ononderbroken

Simply
7 juni 2005, 15:03
Al eens aan ATOMIX MP3 gedacht ? is supper gemakkelijk!

Grtzzz Simply ;)