Volledige versie bekijken : abonnement notificatie



fieldoxide
6 June 2006, 23:24
Hallo,
ik abonneer mij regelmatig op onderwerpen en dan selecteer ik notificatietype:
direct email notificatie,maar ik krijg de laatste tijd deze mails niet meer door op mijn outlook,deze komen ook niet terceht in mijn spamfolder,zou dit aan mijn provider kunnen liggen dat deze worden gedetecteerd als 'spam mail'.
Ik zit bij edpnet,iemand enig idee waar de oorzaak van dit probleem zit,of is er misschien ergens een instelling die ik ergens moet aanpassen?
:rolleyes:

PeterN
6 June 2006, 23:35
Hallo,
ik abonneer mij regelmatig op onderwerpen en dan selecteer ik notificatietype:
direct email notificatie,maar ik krijg de laatste tijd deze mails niet meer door op mijn outlook,deze komen ook niet terceht in mijn spamfolder,zou dit aan mijn provider kunnen liggen dat deze worden gedetecteerd als 'spam mail'.
Ik zit bij edpnet,iemand enig idee waar de oorzaak van dit probleem zit,of is er misschien ergens een instelling die ik ergens moet aanpassen?
:rolleyes:

Idd er zijn nog steeds problemen dat onze server op de spamlist komt. Het probleem ligt dus degelijk bij ons, je moet je dus geen zorgen maken. Het is ook om die reden dat we voorlopig geen nieuwsbrief rondsturen daar er een deel mensen hem niet gaan ontvangen. Het probleem is al eens opgedoken, verholpen door 1-eurohost, maar de dag erna hadden we weer prijs.
Dit is een probleem waar we al even mee zitten, maar waar we aan werken om een oplossing te vinden ;)
Sorry voor het ongemak.

fieldoxide
6 June 2006, 23:55
Dus dan is het normaal dat ik voorlopig geen abonnementsnotificatiemails of nieuwsbrieven meer krijg?

PeterN
7 June 2006, 00:18
Dus dan is het normaal dat ik voorlopig geen abonnementsnotificatiemails of nieuwsbrieven meer krijg?
idd, edpnet aanziet onze emailserver als spam, dus die mails worden tegengehouden. Wij aan onze kant krijgen dan melding dat de email niet kan afgeleverd worden. Dus een pak mail in onze inbox ;)
Maar we zoeken een oplossing. Dit kan wel nog even aanslepen, maar zodra het is opgelost zal je zeker er iets van horen ;)

fieldoxide
7 June 2006, 19:27
Kan je mischien het emailadres eens geven van je site als ik een emailnotificatie krijg van jullie.misschien kan ik dat instellen op de mailserver van mijn emailadres bij edpnet dan komen de mails misschein toch door,ik heb hetzelfde probleem bij de nieuwsbrieven van Humo.

PeterN
7 June 2006, 20:43
Mail komt van webmaster@ivanhoejupiler.be

Jelle
20 June 2006, 11:43
Normaalgezien is dit probleem nu echt definitief van de baan. Gisteren heeft 1-Eurohost het kunnen oplossen :)

fieldoxide
20 June 2006, 14:22
Het werkt hier blijkbaar terug,ik heb net antwoord gekregen op deze topic waar ik me op geabonneerd heb,het mailtje is op het juiste emailadres toegekomen,bedankt!!:good::good::good:

barbapapa5800
20 June 2006, 16:29
ik ben ook bij edpnet en had dit probleem ook waardoor ik maar een gmail account aangemaakt had.
als het edpnet account weer zou werken gebruik ik dat weer ;)


bedankt om naar het probleem te zoeken:bow:

fieldoxide
20 June 2006, 18:23
Ik heb dit probleem bij de wekelijkse nieuwsbrief van humo ook dat ik die niet meer krijg.Zou dit ook bij edpnet kunnen liggen,welke stappen moet ik daarvoor ondernemen?

PeterN
20 June 2006, 19:02
Ik heb dit probleem bij de wekelijkse nieuwsbrief van humo ook dat ik die niet meer krijg.Zou dit ook bij edpnet kunnen liggen,welke stappen moet ik daarvoor ondernemen?
Het probleem dat je had lag bij ons en niet bij edpnet. Wij stonden door een toeval op de spamlijst en dus alle mail die onze server uitzond werd niet doorgezonden maar kregen we terug met als mededeling 'rejected'. Het heeft even geduurd eer we dit kregen opgelost, maar je ziet dat we het niet vergeten en het nodige proberen te doen;)
Waarom je de nieuwsbrief niet binnen krijgt van Humo kan een zelfde probleem zijn dat Humo heeft. Het kan ook iets anders zijn. Best neem je eerst eens contact op met Humo om te zien als er daar niks scheeld, of dat je mss u terug opnieuw moet inschrijven na een tijd. Daarna kan je als je nog problemen hebt je vraag hier onder het juiste fora even stellen ;)