Volledige versie bekijken : Account verwijderen



Ivan
7 June 2006, 21:16
Gelieve mijn acount te verwijderen + de berichten.
Kom niet af dat het niet kan want in downloads is mijn naam ook niet meer te zien.
Ik zelf wil ik niets meer te maken hebben met de site.

GuntherS
7 June 2006, 21:26
Hier wordt ik echt even stil van..
Ik had niet verwacht dat dit zou gebeuren eerlijk gezegd maar hier kies je natuurlijk zelf voor..

Jij die met zoveel inzet met alles is begonnen en er echt een pracht van een site van gemaakt heeft..

Ivan, ik wil je hartelijk bedanken voor alles. Ik ben hier lid geworden met veel plezier en ik zal dat ook wel blijven.
Verder wens ik je nog veel succes in je leven en natuurlijk veel liefde en een goede gezondheid. Succes met de kindjes ;)

PorkyFrost
7 June 2006, 21:33
Ja man iemand is precies op z'n teentjes getrapt,
maar berichten verwijderen ,dat werd denkik zoiezo niet gedaan, dat is tegen de regels? waarom een uitzondering maken?

Icemar
7 June 2006, 21:35
ik zet deze opslot wordt via pm verder afgehandeld

PeterN
10 June 2006, 13:47
Na overleg met Ivan, heeft hij gevraagd om geen erelid van deze site te zijn. Hij wil dat zijn account en berichten gewist worden, wat bij deze gebeurd is. Zelf wil hij zich volledig toeleggen op zijn gezin en zal, als hij hiervoor tijd heeft, zich annoniem wel inloggen onder een andere naam.
Bij deze wensen we Ivan veel geluk toe voor de toekomst en danken hem voor alle energie die hij steeds in deze site heeft gestoken.

Nikolas
10 June 2006, 14:01
Kan er dan wel worden ingesteld dat niemand meer de naam Ivan kan nemen als naam?
Zou niet erg leuk zijn namelijk.

PeterN
10 June 2006, 14:08
Kan er dan wel worden ingesteld dat niemand meer de naam Ivan kan nemen als naam?
Zou niet erg leuk zijn namelijk.
Het account Ivan heb ik als test account geregistreerd en kan nu niet meer gebruikt worden ;)

Nikolas
10 June 2006, 14:11
Het account Ivan heb ik als test account geregistreerd en kan nu niet meer gebruikt worden ;)

Mooi! :)

Mattehh
10 June 2006, 14:53
Wel erg dat je het zó in het publiek moet gooien Ivan...Vind ik niet erg fair.