Volledige versie bekijken : Verjaardagen Jarigen



Mimosa
8 June 2006, 17:12
Gewoon een vraagje: er staan 13 (dacht ik) jarigen als je vandaag in de kalender kijkt. Maar onderaan de site staan er slechts 3. En ik heb dat vroeger ook al opgemerkt dat niet iedere jarige onderaan staat. Hoe komt dat? Kan dat eventueel aangepast worden?

Milo
8 June 2006, 17:28
Ik denk dat dit te maken heeft met al dan niet actieve leden

Mimosa
8 June 2006, 17:32
Ik denk dat dit te maken heeft met al dan niet actieve leden
Dat zou kunnen... Ik zou graag een antwoord hieromtrent krijgen van mensen van de crew ;)

Milo
8 June 2006, 17:44
Dat zou kunnen... Ik zou graag een antwoord hieromtrent krijgen van mensen van de crew ;)

sorry .... kwou enkel mijn gedacht posten ... ma ik denk nie da ik er ferm ga naast zitten.
Btw , tha crew zal u wel rap een antwoord vershaffen

Mimosa
8 June 2006, 17:47
sorry .... kwou enkel mijn gedacht posten ... ma ik denk nie da ik er ferm ga naast zitten.
Btw , tha crew zal u wel rap een antwoord vershaffen
Neem aub mijn reactie niet verkeerd op! Maar misschien doe je dat niet. Ik wacht... ;)

PeterN
8 June 2006, 19:13
Het heeft dacht ik niks te maken met actieve of niet actieve leden hoor, maar een pasklaar antwoord weet ik ook niet. Ik dacht dat het nog al eens gevraagd was maar ben het antwoord vergeten:shy: Jelle zal de reden wel weten;)

Jelle
9 June 2006, 08:09
Het zijn inderdaad alleen de actieve leden die daar vertoond worden. Ook in de ledenlijst vind je alleen de actieve leden. Dit om onderaan het forum geen grote lijst te moeten vertonen.

Mimosa
9 June 2006, 08:53
Bedankt Peter en Jelle! Da's dan weer goed om weten. Je mag dit voor mijn part weer sluiten. Ik ben weer ietsiepietsie wijzer geworden ;) :good: