Volledige versie bekijken : "score"?



delinquente
11 June 2006, 16:45
Ciao iedereen, vraagske. Sinds al een lange tijd vraag ik me iets af, en ik heb er geen antwoord op gevonden: onder de username staan er zo bolletjes, is dat een soort van score? Hoe krijgde die score dan hoger? Sommige hebben 0-1-2... bolletjes? Moet je daar een aantal posts voor behaalt hebben ofzo? Of een moderator zijn, etc...?

Hier zou ik nu toch wel eens een antwoord op willen, ik vraag me dat steeds af:p

Joga
11 June 2006, 16:53
hoe meer post hoe meer bollekes :D

Snuifje
11 June 2006, 17:57
ja klopt je begint laag en zo ga je steeds omhoog.. en bijv moderator of andere belangrijke mensen.. die hebben waar bij jou Up-To-date staat hebben hun staan wat ze doen.. :) En de bolletjes zijn ook andere kleur dan.

maar vergeet niet het gaat niet om de score he :D het gaat er om dat je iemand help of geholpen wordt ;)

GuntherS
11 June 2006, 18:17
Ja das waar:
0-9 posts: Beginner = geen bolletje gekleurd
10-99: Up-to-date = 1 bolletje
100-499: Gevorderd = 2 bolletjes
500-999: Expert = 3 bolletjes
1000+: PC Freak dacht ik = 4 bolletjes
Verder is er nog erelid en dan nog moderators en admins.

delinquente
11 June 2006, 18:22
Ja das waar:
0-9 posts: Beginner = geen bolletje gekleurd
10-99: Up-to-date = 1 bolletje
100-499: Gevorderd = 2 bolletjes
500-999: Expert = 3 bolletjes
1000+: PC Freak dacht ik = 4 bolletjes
Verder is er nog erelid en dan nog moderators en admins.

haha giere, pc freak zenne :p haha nu snap ik het. Wel leuke manier om iemand aan de hand van zijn hoeveelheid post zo achteraf te noemen:D

thx voor de verklaring allemaal:p

Clioke16V
11 June 2006, 18:29
pc freak dus :lol:

delinquente
11 June 2006, 18:32
pc freak dus :lol:

haha 1000 posts :good: ik binnen 5 posts "gevorderde" YEAAAAAAAAAAH:clap: :rofl: :thx:

nojs
11 June 2006, 18:39
Je moet het zien als een indicatie voor hoe actief iemand is! zijn/haar rank is niet gelijk aan zijn/haar kennis !

delinquente
11 June 2006, 18:45
Je moet het zien als een indicatie voor hoe actief iemand is! zijn/haar rank is niet gelijk aan zijn/haar kennis !

Ja dat is logisch natuurlijk:) , iemand die veel tijd heeft bijvoorbeeld en die hier 10.000 post neerdropped wilt nog niet zeggen dat ie er veel van weet:D . Maar ja er zijn genoeg mensen op dit forum die van veel afweten en vragen goed kunnen beantwoorden:evil: :bow:

Clioke16V
11 June 2006, 19:08
Normaal had ik hier al veel meer posts gehad, maar in de tijd met het veranderen van forum ben ik ook van naam verandert. Met mijn vorig account had ik ook al 1000 posts ofzo. Maar idd het zegt niks over je kennis. Als ik bv. een hele dag in de fun topics zit heb ik ook ineens + 100 posts.

GuntherS
11 June 2006, 19:12
Als ik bv. een hele dag in de fun topics zit heb ik ook ineens + 100 posts.

Ik denk niet dat dit nog klopt eigenlijk. Ik dacht dat de postcount van het FUN-forum was uitgeschakeld omdat mensen daar vooral lopen te spammen om zoveel mogelijk posts te hebben. Of ben ik nu mis?

delinquente
11 June 2006, 19:29
Ik denk niet dat dit nog klopt eigenlijk. Ik dacht dat de postcount van het FUN-forum was uitgeschakeld omdat mensen daar vooral lopen te spammen om zoveel mogelijk posts te hebben. Of ben ik nu mis?

hehe, ik heb hier weet iets gevraagd. Sebiet hier een hele discussie:D, maar seg staat er eigenlijk ergens in de FAQ iets van opgeschreven over het behalen van zo een "status"? Ik heb dat zitten zoeken, maar nergens gevonden, misschien zou dat voor toekomstige gebruikers die zich registreren toch wel handig zijn, dan moeten ze ook niet zo een vraag als mij stellen:lol:

Clioke16V
11 June 2006, 19:37
@inspiration > dat zou kunnen.

@ deliquente > neenee, het is zoals het is he.

2Bees
12 June 2006, 16:50
Vragen mag altijd... ;)

robbedoeske_007
16 June 2006, 21:04
ik had okk 1700 pst maar ze hebben het forum nogal wat gekuist nu st aik in de 900 of zo iets

virtueel2006
17 June 2006, 03:19
Normaal had ik hier al veel meer posts gehad, maar in de tijd met het veranderen van forum ben ik ook van naam verandert. Met mijn vorig account had ik ook al 1000 posts ofzo. Maar idd het zegt niks over je kennis. Als ik bv. een hele dag in de fun topics zit heb ik ook ineens + 100 posts.
als ik wil kan ik 1000 postjes sturen ik heb tijd ma ar is de bedoeling niet ?dat we er zijn voor elkaar ,als het kan en elkaar op een eerlijke manier te behandelen en geen onderscheid maken dussen rang en stand in het dagelijkse leven gebeurt dat al meer genoeg .ik ben niet slim op pc gebied al beweren andere van wel maar je kan dan ook beginnen met sterren te geven voor de leden dat je aanbrengt 1 =brons 2=zilver=3=goud maar dat is dan were discriminatie als je niet veel pc liefhebbers kent kan je ook geen leden aanbrengen ik vind gewoon eens een bedankje is het mooiste dat je kan doen en krijgen als je iets gedaan hebt of door raad te geven.
groetjes virtueel2006:D
(y)

fryum
17 June 2006, 07:29
ik vind gewoon eens een bedankje is het mooiste dat je kan doen en krijgen als je iets gedaan hebt of door raad te geven.
groetjes virtueel2006:D
(y)
dàt is nu eens goe gezegd ! (y)