Volledige versie bekijken : Ivanhoe op Vista met IE7



patrickbrans
12 June 2006, 14:27
Ik weet niet of anderen het al gemerkt hebben, maar nog niemand heeft het gemeld, dus ben ik mss de enige met het probleem.

Als ik hier op ivanhoe op het forum ben me IE7 draainend onder vista, dan kan ik ls ik op zoeken klik, niets zien, en dus ook niet zoeken, als ik met mijn muis in de buurt kom flikkerd het scherm, en ook als ik weer weg ga.

Mss een idee om nu al eens een fix te zoeken, of mij te helpen met wat er op mijn pc fout is :p

jerrythealien
12 June 2006, 14:32
Das ni voor niks een beta versie he...

patrickbrans
12 June 2006, 14:48
ma IE7 zit toch wel al bijna aan RC1 niet?

Ma kan zijn, mss iemand nog een idee, of licht het aan IE wat me niet zou verwonderen hoor

GuntherS
12 June 2006, 17:06
Ik ben op dit moment ook met Internet Explorer 7 in Windows Vista en ik heb geen enkel probleem met sites. Identiek als in XP hier bij mij.

Ik zou dus niet weten waar het aan zou liggen.. Welke versie van Vista heb jij? Ik draai de nieuwe Build 5384.

Snuifje
12 June 2006, 17:10
idd ik heb ook geen problemen mee.. ik denk niet echt dat je zo iets kan verhelpen omdat het nog maar beta is

patrickbrans
12 June 2006, 22:33
nu ik vista 5384 opnieuw heb geinstalleerd werkt het weer.

Effe een ander vraagje. Heeft iemand de nieuwste java geinstalleerd, want als ik die installeer werkt IE7 niet meer :'(

PeterN
18 June 2006, 21:56
Andere vragen stel je best in het juiste topic in het forum;)
Deze mag dicht ;)