Volledige versie bekijken : probke



machine head
14 June 2006, 21:17
hoe zette een foto in u post of handtekening :wtf: het heeft iets me url te maken:damn:

g_man
14 June 2006, 21:18
Foto uploaden naar imageshack en dan de link die je krijgt hier gebruiken.

machine head
14 June 2006, 21:23
merci eh ;)

g_man
14 June 2006, 21:24
np :)

Mattehh
15 June 2006, 17:59
Neem de laatste link bij je upload, en doe het dan zo:
hierjelinkdiejekopieërt

fujitsi
19 June 2006, 16:23
Bij mij zegt ie dan altijd:


You may not link to external websites in your signature.
You may not use the following vB codes in your signature: [img].


:wall:

Icemar
19 June 2006, 16:56
dat klopt omdat lees de regels eens goed

http://www.ivanhoejupiler.be/faq.php

punt 6
Extra Forumelementen
Avatars mogen maximum 195,3KB groot zijn en 100x100 pixels qua afmeting. Het forumsysteem vBulletin controleert dit automatisch en laat grotere avatars niet toe.
Handtekeningen kunnen maximaal uit 3 lijnen text bestaan met een font hoogte van maximaal 2. Linken verwerken in deze text is verboden. Leden met meer dan 100 posts kunnen ook een banner toevoegen van maximaal 300 op 100 pixels en maximaal 102 Kbyte groot. Ook hierin is een link verboden. Over het storend zijn of niet beslissen de beheerders van deze site na overleg. Met storend wordt zowel de inhoud als de layout bedoeld. Beheerders kunnen handtekeningen van gebruikers aanpassen en dit wordt hierna gemeld door middel van een privé-bericht en/of een e-mail.

eventure
19 June 2006, 22:19
Ik heb ook pas een afbeelding,
gewoon de link plaatsen van imageschack, of een andere webservice en zorgen da je de goede maten hebt...
Meer moet je echt niet doen

Veel succes
RObbe

Icemar
19 June 2006, 22:45
Ik heb ook pas een afbeelding,
gewoon de link plaatsen van imageschack, of een andere webservice en zorgen da je de goede maten hebt...
Meer moet je echt niet doen

Veel succes
RObbe'

jij heb ook 800 posten en hij niet ;)

eventure
20 June 2006, 06:49
'

jij heb ook 800 posten en hij niet ;)

Sorry dit was ik even vergeten...
Actief zijn is dus de boodschap voor fujitsi :)

Tibo
20 June 2006, 08:47
...en goei maten hebben :p...

fujitsi
20 June 2006, 12:47
...en goei maten hebben :p...

Da van actief zijn ok, ma maten? :shocked:







:p

Tibo
20 June 2006, 13:17
Die maten komen wel met den tijd jong...hoe langer ge hier zit, en post...hoe meer vrienden ge hier hebt..

Afhankelijk van uw interesses, gaat ge in één of ander gebied van het forum blijven hangen, en dan gaat ge wel regelmatig dezelfde mensen tegenkomen, zo leert ge elkaar dan een beetje kennen he

eventure
20 June 2006, 13:56
Die maten komen wel met den tijd jong...hoe langer ge hier zit, en post...hoe meer vrienden ge hier hebt..

Afhankelijk van uw interesses, gaat ge in één of ander gebied van het forum blijven hangen, en dan gaat ge wel regelmatig dezelfde mensen tegenkomen, zo leert ge elkaar dan een beetje kennen he

Klopt volledig tibo,
IVanhoe is een hechte groep en zal dat (hopelijk) altijd blijven!
Ik kom hier voor de sfeer, en kheb ier al veel toffe mensen leren kennen!
Zoals jij Tibo je hebt net veel tijd gestoken in het maken van die avatars net zoals nostra. Norke heeft zo ooit eens een schoolwerk voor mij gemaakt!

Zo kan ik nog even door gaan hoor!

PeterN
20 June 2006, 19:05
Probleem opgelost, dan gaan we er een slotje op zetten;) Jullie mogen verder keuvelen in de offtopic fora's :)