Volledige versie bekijken : Hoe installeeren ?



Snuifje
28 May 2005, 21:56
Hey ik heb een probleem met een geluidskaart als ik de cd er in doe dan geeft hij fout als ik op install drivers klik. Als ik dan naar deze comp ga en wil die cd openen geeft deze comp een fout. Als ik windows zelf naar de drivers laat zoeken kan hij die niet vinden. En als ik naar de website van creative gaat en daar de drivers download zijn ze niet goed. Wie weet nog iets hoe ik mijn geluidskaart kan installeeren ?? (( ps ik heb geen geluid op mun mobo ))

Groetjes Snuifje

zariash
28 May 2005, 22:57
download everest home edition en laat dan het juiste type geluidskaart eens weten en je systeem
grtjs.

Heezy
28 May 2005, 23:12
Werkt je cd-rom met andere cd's?

Je geluidskaart al eens in een ander pci-slot gestoken?

Snuifje
29 May 2005, 12:13
Werkt je cd-rom met andere cd's?
LOL nee maar het is mijn eerste comp ik heb na 2 jaar een nieuwe gekocht en die heeft mun zus nou hij is nu 4 / 5 jaar oud en geeft alleen maar problemen. Heel veel fouten enz. En ik heb hem net windows er opnieuw opgezet :S
download everest home edition en laat dan het juiste type geluidskaart eens weten en je systeem waar kan ik dat vinden ?

g_man
29 May 2005, 12:22
Ga eens naar configuratiescherm > systeem > hardware > apparaatbeheer > besturing voor geluid...
Dan rechtsklikken op je geluidskaart en "installatie ongedaan maken" kiezen.
Dan worden je drivers verwijderd. Als je dan je PC opnieuw opstart zal windows je geluidskaart opnieuw herkennen en kan je de originele drivers opnieuw installeren.

Snuifje
5 June 2005, 14:03
hey is gelukt thnks