Volledige versie bekijken : koptelefoon



cawa
26 June 2006, 22:08
Een kennis van mij zijn koptelefoon werkt niet maar als je de boxen aansluit dan gaan deze wel. Aan wat zou het liggen dat die koptelefoon niet werkt

Heezy
26 June 2006, 22:49
En werkt de koptelefoon bv. wel op de TV?

cawa
26 June 2006, 22:54
op de tv , dat weet ik niet maar hij werkt wel zeker op mijn pc.

cawa
27 June 2006, 20:16
Heeft er iemand een oplossing voor mij.

carl
28 June 2006, 09:07
Welke boxen sluit je aan ? want heel vaak hebben betere boxen een versterker, ja kan dus eens proberen om je volume eens tot op max te draaien. Als je een aansluiting vanvoor in je pc hebt kan het zijn dat die niet aangesloten is. Ook als je voor boxen een andere aansluiting gebruikt(SPDIF) kan het zijn dat je gewone audio aansluiting kapot is.

cawa
28 June 2006, 12:41
Dit zijn gewone boxen die meegeleverd zijn bij de pc (medion, aldi) en die werken zonder problemen en als je die koptelefoon aansluit op dezelfde plaats als de boxen werken ze niet. Heel raar want als ik die koptelefoon test op mijn pc werkt hij perfect

Baloeke
28 June 2006, 14:35
Gebruik je dezelfde ingang voor je hoofdtelefoon als je luidsprekers?

Ben je zeker dat je dezelfde uitgang gebruikt (hoodtelefoon - luidsprekers)? Er zitten namelijk een paar mogelijkheden achteraan je pc met diezelfde visueel uitzicht hebben.

Heb je in je luidsprekers een ingang om een hoofdtelefoon aan te sluiten en gebruik je deze? Als je je luidsprekers dan uitschakeld heb je ook geen geluid voor naar je hoofdtelefoon te gaan.

Steek je uw fiche wel helemaal in de uitgang van je pc?

kwakske
28 June 2006, 22:25
Had hetzelfde probleem.Koptelefoon werktewel ergens anders en niet bij mij.Niet met de aansluiting vooraan maar ook niet via achteraan.Ik heb toen een gostbackup gedaan en toen ging alles weer.Dus bij mij een software probleem.groetjes

cawa
29 June 2006, 18:54
Gebruik je dezelfde ingang voor je hoofdtelefoon als je luidsprekers?

Ben je zeker dat je dezelfde uitgang gebruikt (hoodtelefoon - luidsprekers)? Er zitten namelijk een paar mogelijkheden achteraan je pc met diezelfde visueel uitzicht hebben.

Heb je in je luidsprekers een ingang om een hoofdtelefoon aan te sluiten en gebruik je deze? Als je je luidsprekers dan uitschakeld heb je ook geen geluid voor naar je hoofdtelefoon te gaan.

Steek je uw fiche wel helemaal in de uitgang van je pc?


Hij haalt gewoon het groene pinnetje van de boxen uit en steekt het groene pinntje van de koptelefoon in die aansluiting.

carl
29 June 2006, 19:22
Je kan eens proberen met een andere koptelefoon. als die ook niet werkt zou het kunnen dat het signaal dat uit zijn geluidskaart komt niet sterk genoeg is om zonder versterker af te spelen.

cawa
6 July 2006, 13:23
mag slotje op, is opgelost. thx voor alle uitleg