Als ik een videofilm via Winfast op Harde schijf zet wordt dit een mpeg bestand.
Moet ik dit eerst omzetten naar DVD bestanden (VOB,VTs) via winavi of kan ik dit ook zo op een DVD branden.
Omzetten via winavi duurt erg lang en dan ook het branden via NERO neemt veel tijd in beslag.
Wat is de snelste manierm op videofilm op DVD te zetten?
Groetjes.
Maro
picasso
29 mei 2005, 11:11
omzetten met winavi is de snelste manier ,maar of dit de beste kwaliteit heeft dat betwijfel ik,ik gebruik altijd nero vision express,duurt wat langer maar nog nooit geen problemen mee gehad
Zoals Picasso zegt, is winavi het snelste, doch ook ik vind de kwaliteit beter als je hem omzet met nero vision express. Dit duurd wel wat langer met NVE. Een mpeg bestand kan je ook zo branden op dvd, maar ga je niet met een normale dvd kunnen afspelen. Deze zal je dus moeten omzetten.
Een andere manier, die veel sneller is , zijn dvd spelers die rechtstreeks divx bestanden kunnen afspelen en die zelfs de srt bestanden direct als ondertiteling herkennen en plaatsen. Daar de meeste filmen reeds zo te downen zijn moet je dus niet omzetten. Hiervoor moet je eens de handleiding van je dvd speler nakijken.
ik speel mijn video af op tv en neem die op dvd met de dvd-recorder :-)
maar je zal een dvd-recorder moeten hebben anders tja....
xu
freaky005
2 juni 2005, 12:31
ik ga volledig akkoord met piccaso daar ik ook dit regelmatig doe maar veel aan kwaliteit beteren zal dit nooit doen he want je moet rekening houden dat je het van een video overzet en video is al van mindere kwaliteit maar wat ik wel doe is niet in mpeg file zetten, ik zet die van de eerste maal in avi
maro
3 augustus 2005, 22:03
Hier mag slotje op.
thx
Maro