Volledige versie bekijken : ondertitels in Vision Express 3

NOTB-
29 mei 2005, 11:11
simpele vraag: hoe krijg ik ondertitels als ik in Nero Vision Express 3 een dvd wil aanmaken aan de hand van een .avi + .srt?
Afspelen met mediaplayer gaat prima, met directvobsub, maar in VE3 loopt de ondertiteling niet mee.....

PeterN
29 mei 2005, 12:21
Probeer eens met ffdshow? Dit programma laat ondertiteling meelopen in alle programma's die een preview venster hebben, zoals winavi en NVE. Let wel op dat je vobsub dan even uitzet, anders kan het zijn dat je ze dubbel krijgt.
Kijk ook eens naar de plaats dat je de ondertitels zet. Heb je ze niet buiten beeld geplaatst?
Normaal zou vobsub ook moeten werken.

NOTB-
29 mei 2005, 14:49
het is dat, wat het zo raar maakt. Ik heb nu FFdshow geïnstalleerd maar er verandert niets. Normaal als directvobsub meeloopt zie je rechts onderaan je scherm ook zo'n groene kromme pijl... die is er nu ook niet.

weird, very weird!

hercau
30 mei 2005, 21:27
hoi,
welke versie van nve 3 heb je?
Met de versie's van nve 3.1 en hoger lukt het mij ook niet
ik gebruik nu de versie 3.0.1.27 en niet de 3.1.0.7
Nu lukt het me wel.
Moest het hier iemand wel lukken ,laat het dan weten.

Ps: ik gebruik dat samen met ffdshow

tsjonker
30 mei 2005, 21:49
Ik heb bij sommige films ook problemen. De subs komen er gewoon niet in, terwijl als ik ze afspeel met bv. MediaPlayer ze er wel in staan. Het icoontje van ffdshow verschijnt niet, wat normaal wel gebeurt als ik met NeroVision werk.
Ik heb al alles geprobeerd, maar niets werkt. Sommige heb ik dan kunnen coderen met TMPGenc, maar bij enkele lukte dit ook niet.
Ik denk dat dit het probleem is dat jij ook hebt. Ik heb toendertijd ook raad gevraagd hier, maar niks is uit de bus gekomen.
Dus het enigste dat ik je kan aanraden is om het met een ander codeerprog eens te proberen.

hercau
30 mei 2005, 23:19
volgens mij ligt de fout bij nerovision 3.1 en hoger,want waarom lukt het wel bij de vorige versie's en vanaf nerovision 3.1 niet meer?Dus raad ik jullie aan om de versie's van voor 3.1 te gebruiken. Daar lukt het mee dus waarom dan uploaden ? Zo zie je maar dat uploaden niet altijd goed is

PeterN
30 mei 2005, 23:58
Is idd al een paar keer vermeld dat er mensen problemen hebben met de laatste versie. Hier staat ook nog een oudere versie op en geen problemen hier. Ik upgrade pas als er iets bijkomt dat ik nodig heb;)

mamoes
17 november 2005, 14:08
heb hetzelfde probleem met vision express 3.1.0.16 die upgegrade was vanuit mijn
officiële 2.0
nu vind ik met geen mogelijkheid hoe ik ergens 3.0.1.27 kan downloaden
HELP