Ludanto
29 mei 2005, 11:39
is het mogelijk om als je een email krijgt je een geluidje kan laten afspelen ?
bij hotmail liefst
bij hotmail liefst
|
Volledige versie bekijken : email geluidjes Ludanto 29 mei 2005, 11:39 is het mogelijk om als je een email krijgt je een geluidje kan laten afspelen ? bij hotmail liefst Baloeke 29 mei 2005, 11:50 Met de plus versie is dat denkelijk te doen Kokki 29 mei 2005, 12:26 Met incredimail kan je geluiden en animaties laten afspelen als er mail binnenkomt. Kijk eens op hun website http://www.incredimail.nl Volgens sommigen zit er spyware in en kan je het beter niet installeren, maar zelf heb ik er nooit hinder van gehad. Er bestaat ook een add-on voor outlook zodat je dus een combinatie van de twee hebt in 1 prog. Als je dat wil proberen stuur me dan maar een pm dan stuur ik het je op. Groetjes Beatje 30 mei 2005, 00:25 Ga naar start-configuratiescherm-geluiden en apparatuur. Daar tabblad geluiden. Scrollen naar msn messenger nieuw email bericht. Op bladeren je geluid in je map opzoeken en op toepassen drukken. Dan op oke. Je kan daar op dezelfde manier ook een email geluid voor bijv je outlook instellen. Veel plezier ermee:lol: mamsie754 30 mei 2005, 23:38 Ik Gebruik Het Al Heel Lang En Heb Er Nog Nooit Last Mee Gehad?dus Probeer Het Gerust mamsie754 17 juni 2005, 01:03 incredimail SPYKILLER,dat gebruik ik al heel lang en nog nooit last mee gehad:) Joky 17 juni 2005, 09:57 ik gebruik ook incredimail en ook nog nooit problemen mee gehad en geen enkele spy & addware scanner geeft foutmeldingen ervan dus denk niet dat er spyware inzit :) Kokki 17 juni 2005, 20:07 @ mamsie754 & Joky Het gaat hier wel degelijk over E-mailgeluidjes dus jullie gaan hier beiden :offtopic: Ik zie niet echt waar ze off topic gaan . Incredimail heeft toch leuke e-mailgeluidjes.:verlegen: Joky 18 juni 2005, 08:06 Ciuccoli vraagt hier of er mogelijkheid bestaat tot het afspelen van mailgeluidjes, En dan word mijn naam in HOOFDLETTERS uitgeschreewd ivm incredimail wat heefd dit nu met de vraag van Ciuccoli te maken ???;) ik schreew nooit :p |