Volledige versie bekijken : Overname laptop



Emtec
18 July 2006, 13:12
Een vriend van mij verkoopt zijn laptop. Het gaat om een medion (md40100) -->

3 jaar oud

Pentium 4
- 2,8 GHz
- 15" TFT Aktiv Matrix Kleurenscherm
- 16 Miljoen kleuren
- DVD+RW
- Ultra ATA 60 GB HD
- 512 MB DDR-RAM
- GeForce FX5300 go 64 MB
- 4x USB 2.0
- geïntegreerde WLAN Kaart
- Windows XP Home SP2
- Medion-sofware

Vraagprijs: 400€

Doen of niet? :D Thx

Hellgamer
18 July 2006, 13:21
Het is in ieder geval een mooie prijs voor die laptop. Als hij echt tip top in orde is zou ik zelf het doen. Je kan natuurlijk op kapaza of 2dehands gaan kijken hoeveel de vraagprijs is voor een gelijkaardige laptop. Dan kan je nog altijd zien of het veel of weinig is.

Emtec
18 July 2006, 14:12
Is er misschien iemand die ervaringen heeft met deze laptop? Op internet vind ik er niet meer zoveel informatie over.

compuchrisje
18 July 2006, 17:27
Medion is een merk dat vaak bij Aldi gepromoot wordt. Als, (nadruk hierop) die daarvandaan kwam zal je nog weinig info erover vinden in de gewone wandelgangen. Best es vragen aan je vriend of ie nog weet vanwaar hij komt. Maar 'k denk dat je met het aanbod én een foutloos werkend toestel helemaal niet slecht zit.

vanic
18 July 2006, 20:08
http://www.medion.com/

maar deze werd inderdaad verkocht bij Aldi...
als je vriend nog het kasticket heeft... dan is er nog garantie tot november 2006...

Emtec
18 July 2006, 23:09
Hij komt idd van de aldi. En of hij het ticket nog heeft zal ik is vragen, is voor mij toch wel belangrijk (ook al is het nog maar 4 maand)

Milo
19 July 2006, 11:22
En daarna Doen jongen ....
Vele mensen verkopen een identiek systeem aan 499 - 550 €

whoopie
19 July 2006, 11:35
heb onlangs zelf op punt gestaan om zo'n model aan te schaffen maar tegen de prijs van 600 €.
de informatie die ik toen vond, was dat ze soms last hebben van de warmte.
het is te zeggen, als de laptop op de bureau staat, dat de warmte niet weg kon, maar dan ook simpel op te lossen was met een leesboek onder te steken. zou zeker te maken met de plaats van de cooler.
ik heb uiteindelijk de laptop niet gekocht omdat naarmate het gesprek vorderde, ik te weten kwam dat de laptop al eens overclockt geweest was.

Emtec
19 July 2006, 22:47
Ik heb eigenlijk nog een algemeen vraagje :-)

Is er een verschil tussen een (in snelheid) Pentium M processor en een gewone Pentium processor? Neem nu 1.7 Ghz is dit bij beide dan even snel of is er hier een verschil?

Bedankt

vanic
20 July 2006, 08:29
Ik heb eigenlijk nog een algemeen vraagje :-)

Is er een verschil tussen een (in snelheid) Pentium M processor en een gewone Pentium processor? Neem nu 1.7 Ghz is dit bij beide dan even snel of is er hier een verschil?

Bedankt

normaal rekent men x1.5 ongeveer voor een pentium M... dus ne 1.7 wordt ne 2.6. "gewoon"

dus een Pentium M met dezelfde clocks... is rapper.

BassKillah
24 July 2006, 17:25
grafisch kaartje kan wel wa beter

voor de rest ziet da daar ni slecht uit

wimz
24 August 2006, 19:52
Dag Emtec,
Ik heb zelf een MD40100 en ik ben er erg tevreden van. Zeker de moeite voor zulke lage prijs!
Gisteren is mijn laptop echter in panne gevallen en met 3 jaar garantie (gekocht eind oktober 2003) zou ik hem kunnen laten herstellen bij Medion Center (070/707.992), maar ik kan mij kasticket niet terugvinden. Kun jij me misschien helpen. Inscannen en doorsturen op .... ? 't Zou geweldig zijn...

Edit (Jelle): geen e-mailadressen (gebruik privé-berichten)!