Volledige versie bekijken : FLASHSITE: styletax.com sitecheck gevraagd.



mananddog
26 July 2006, 21:18
Hey, jongens
Mijn site is een variant op de bekende threadless site maar dan vooral gericht op europa. Ik heb zelf een paar slecht ervaringen gehad en de torenhoge verzendkosten als je een shirt uit amerika laat komen daardoor ben ertoe gekomen om zoiets te beginnen voor de europese markt.
Graag hoor ik wat jullie er van vinden.

Hij staat er alweer een tijdje op maar ik heb weer wat flinke updates uitgevoerd op de site: http://www.styletax.com Je kunt nu reacties plaatsen onder de inzendingen om zo of een complimentje of andere feedback te geven. verder is zon beetje de hele frontpage veranderd door de flashanimatie te vervangen door een loopje waarbij de 9 designshirts voorbij komen met een directe link naar de shop.

laat maar weten wat jullie ervan vinden en als jullie denken dat bepaalde elementen beter kunnen hoor ik dat ook graag.

alvast bedankt,
Fernand

Joga
26 July 2006, 21:25
Op deze site heb ik niks aantemerken. Prachtig gedaan :good:
Het leukste vind ik de preloader :)

elmago
27 July 2006, 01:13
idd een heel mooie site, valt niets op af te keuren. (y)

Nikolas
27 July 2006, 12:06
Prachtige site, knap werk, mooi gedaan (y)

Milo
27 July 2006, 12:40
Leuke site , attractief ook .....
Succes

zodiac
30 July 2006, 11:17
knap werk!! het is echt prachtig

Trax
4 August 2006, 13:14
Mooi, ok. Maar helemaal niet zo gebruiksvriendelijk en dat is belangrijker bij zo'n site.

En daarbij is het gewoon een lange witte rechthoek waar wat stuff op gegooid is. No offence, maar zo speciaal is dat niet.
De basket en het systeem erachter is ook niet zelfgemaakt maar een verwijzing naar dat van paypal, wat daarnaast niet eens werkte zonet ik het probeerde.

Wil niks afbreken, maar je vroeg om kritiek.

M.Braam
7 August 2006, 17:44
Ik ga met de rest mee, het Design is wel mooi en origineel ;)
Alleen wat minder qua gebruiksvriendelijk idd.