Volledige versie bekijken : krijg geen mail meer binnen ????



sharpei
2 August 2006, 18:31
Hallo,

Ik verstuur mijn mail met Incredimail, maar als ik mails verstuur komen die niet bij de personen aan, en ik krijg ook geen mails meer binnen van hun. En deze mails zijn zeker verstuurd zowel van hun als van mij.

Weet iemand hoe dat komt ??

2B's
2 August 2006, 19:35
Probeer eens met een ander programma... outlook express bv. Als het daarmee wél lukt, dan denk ik dat de enige mogelijkheid het herinstalleren van je incredimail is. Als je telenet gebruiker bent, log dan eens in op www.mijntelenet.be (http://www.mijntelenet.be) en klik daar door tot de webmail en kijk eens of daar berichten opstaan.

sharpei
2 August 2006, 20:33
Probeer eens met een ander programma... outlook express bv. Als het daarmee wél lukt, dan denk ik dat de enige mogelijkheid het herinstalleren van je incredimail is. Als je telenet gebruiker bent, log dan eens in op www.mijntelenet.be (http://www.mijntelenet.be) en klik daar door tot de webmail en kijk eens of daar berichten opstaan.


Ik heb het ook eens met Outlook express gedaan, maar hetzelfde. Ga eens kijken bij mijn telenet. Bedankt voor de reactie

Milo
2 August 2006, 21:17
Klik eens op Bestand en kijk of de optie Offline werken niet staat aangevinkt .
Zo ja vink je dat af en ( Door erop te klikken) en Klikt ge daarna op Verzenden/ontvangen .

sharpei
2 August 2006, 21:40
Klik eens op Bestand en kijk of de optie Offline werken niet staat aangevinkt .
Zo ja vink je dat af en ( Door erop te klikken) en Klikt ge daarna op Verzenden/ontvangen .
Heb ik gedaan, maar nog steeds niks, hot mail werkt wel, maar de rest werkt niet, meer.Snap er niks van, Ik heb wel laatst spamfichter eraf gegooid, maar daar kan het ook niet aan liggen. Denk ik

Milo
2 August 2006, 21:43
Instaleer et er voor de zekerheid toch nog eens op ... Het is ergens mogelijk da spamfighter nu alle inkomend verkeer blockt.

sharpei
3 August 2006, 14:28
Instaleer et er voor de zekerheid toch nog eens op ... Het is ergens mogelijk da spamfighter nu alle inkomend verkeer blockt.


Ik heb het opnieuw geinstalleerd, maar ik krijg nog steeds geen mails binnen en andere personen krijgen van mij ook geen mails.

Ik weet het echt niet meer !!!! Iemand die hier een oplossing voor heeft ??

Milo
3 August 2006, 15:14
damn ......
geef me ff nu ... ik ff out of resources ;)

Nikolas
3 August 2006, 18:29
Heb je überhaupt wel een mail account ingesteld in bv. Outlook Express ?
Dus met je telenet klantennummer en pw ?

Sille
3 August 2006, 18:42
je probleem kan liegen kijk bij je instelling aangezien je niets meer verstuurd krijgt en ontvangen krijgt.

klik bij outlook express eens op servers: daar bij
inkomende mail moet staan : in.telenet.be
uitgaande mail moet staan : uit.telenet.be

het is een pop3 server.

en je gebruikersnaam : telenetaccount
passwoord : accountpaswoord.

Krikkie
3 August 2006, 19:15
Kan je online je mails nakijken??? Indien daar al je toegezonden mails staan denk ik dat het inderdaad ligt aan het verwijderen van je spamfichter, die zal zoals hierboven beschreven een instelling veranderd hebben.

Groetjes Krikkie

2B's
3 August 2006, 21:41
Eigenlijk is het wel gek dat je mails wel degelijk verzonden worden vind ik. Nog raadselachtiger is dat ze nooit terechtkomen en dat jij evenmin een bericht krijgt in de stijl van mailer.demon... Je berichten moeten toch ergens blijven hangen. Kijk nog eens in je map te versturen berichten, het kan bijna niet anders dan dat ze daar zitten en nooit verzonden zijn. Probeer toch nog eens online bij telenet zoals ik hiervoor heb uitgelegd. Als je daar je mails kan terugvinden is alles ok. Uiteraard zijn je verzonden mails daar niet leesbaar. Voordien had ik een oude telemeter op mijne pc en daar kreeg ik ook de melding wanneer er mail was... denk echter niet dat dit kleine progje nog bestaat. Ik vind er alleszins niks meer van terug op de site van telenet.

sharpei
4 August 2006, 22:21
Eigenlijk is het wel gek dat je mails wel degelijk verzonden worden vind ik. Nog raadselachtiger is dat ze nooit terechtkomen en dat jij evenmin een bericht krijgt in de stijl van mailer.demon... Je berichten moeten toch ergens blijven hangen. Kijk nog eens in je map te versturen berichten, het kan bijna niet anders dan dat ze daar zitten en nooit verzonden zijn. Probeer toch nog eens online bij telenet zoals ik hiervoor heb uitgelegd. Als je daar je mails kan terugvinden is alles ok. Uiteraard zijn je verzonden mails daar niet leesbaar. Voordien had ik een oude telemeter op mijne pc en daar kreeg ik ook de melding wanneer er mail was... denk echter niet dat dit kleine progje nog bestaat. Ik vind er alleszins niks meer van terug op de site van telenet.

Alles lijkt in orde. Bij Oulook express zijn gebruikernaam en wachtwoord in orde.
Bij incredimail staan bij de verzonden berichten, alle berichten die ik verzonden heb.
Maar nu komt het : Als ik een mail stuur met Outlook Express dan komt de mail WEL aan en als mijn contactpersonen mij mailen met OUTLOOK EXPRESS kom de mail ook bij mij aan.

Via incredimail krijg ik dan de melding dat ik mail heb. Maar als ik met incredimail verstuur komt er niks aan. Versturen de contactpersonen mij mail met incredimail, dan komt de mail niet aan.

Waar zijn die mails naartoe ??? Ik begrijp er niets meer van + mijn pa heeft percies hetzelfde probleem !!!!

En, spamfigter die werkt niet omdat alle binnenkomende mails bij incredimail binnen komen en die vind ik niet terug bij Outlook express.
Heeft iemand daar een tip voor

En iedereen bedankt voor de tips en info die ik gekregen heb :good:

Krikkie
4 August 2006, 22:34
Misschien Incredimail eens verwijderen en terug installeren???
Maar vergeet niet je adressebestand en belangrijke mails te bacuppen.

Groetjes Krikkie

seppe007
5 August 2006, 08:48
Ik heb hier net het zelfde aan de hand en een vriend van mij ook want in de week stuurde hij een mail en die kwam niet aan daarna stuurde ik een mail en het zelfde;
Het gekke is als ik een ontvange mail doorstuur komt deze wel aan maar als ik dus een nieuwe mail maakt komt hij niet aan.
Ik heb incrediemail der afgegoid en terug gezet en niets.
HELP!!!

seppe007
5 August 2006, 18:25
Is er echt niemand die hiermee kan helpen.

2B's
5 August 2006, 19:00
Je mag niet vergeten dat incredimail zich ook nestelt in je registry. Je moet dus een niet ongevaarlijke ingreep doen in je registry waarbij je wel één en ander kunt om zeep helpen. Bij een uninstal van incredimail kan je dus beter een progje zoeken dat je "inactieve" of programma's die niet meer werken of overbodig geheugen verbruikt uitwist. "tune up utilities" is er één mogelijkheid voor. Als deze ingreep gebeurd is, dan even terug incredimail installeren en je account opnieuw instellen. Lukt het dan nog niet, zeg dan evenzeer vaarwel aan incredimail en schrijf je in op GMAIL! Google geeft ook een notifier waarmee je rechtstreeks naar je mailbox kunt gaan, weliswaar heb je niet die leuke animatie die incredimail je geeft. Noteer dat ik met vakantie vertrek vanavond en dat ik niet op je vragen zal kunnen antwoorden voor 27 augustus eerstkomend (ik vertrek in zomerslaap)