Volledige versie bekijken : na dvd author is bestand kleiner ???

kilroy
30 mei 2005, 19:13
hoi,

een vraagske, na een avi omgezet te hebben met TMPenc ( zoals de handleiding van sectie b&d) verkrijg ik een M2V file van ongeveer 4100 Mb en een AC3 van 0ngeveer 150 Mb, maar na deze files in te voeren in DVD Author van TMPgenc en het aanmaken van menu's en dergelijke is de uiteindelijke output maar 3600Mb, is dit normaal ? moet wel zeggen dat dit niet met alle films zo is, en aan kwaliteit is niets abnormaal te zien, maar vraag me wel af hoe het komt dat de ene film wel ongeveer 4300 Mb is en de andere dan maar 3600 Mb, ff ter informatie, in het aanmaken van het menu maak ik gebruik van motion menu, bewegende screenshots, ongeveer een 15 tal voor een film, verdeeld over 3 submenus, kan iemand mij hiervoor een verklaring geven ? Thanks in advance !!

Greetzz Kilroy

kilroy
3 juni 2005, 10:01
Hoi,

aan allen die het interesseerd, heb ( denk ik ) de oplossing gevonden, in het voorbeeld zie je dat ik in het menu display setting, het motion menu te veel had aangevinkt, als ik enkel chapter tumbnail picture had aan gevinkt dan was mijn bestand meer dan 4GB, als ik daarentegen de rest ook had aangevinkt, dan was mijn bestande kleiner dan 4 GB, daar ik enkel bewegende beelden gebruik voor de hoofdstukken en mijn achtergrondblad bestaat uit een foto, was het niet nodig dat ik alles aanvinkte, of dat nu echt de oplossing is durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen, maar voorlopig blijkt het toch te werken zo ?
http://www.ivanhoejupiler.be/attachment.php?attachmentid=197&stc=1

greetzz Kilroy

ps mag een slotje op

PeterN
3 juni 2005, 13:17
Bedankt voor het melden;)