fcb brugge
29 augustus 2006, 13:08
weet er iemmand hoe ik playstaion2 spellen kan spelen op de computer ik weet dat het kan maar ik weet niet met welk progamma
|
Volledige versie bekijken : playstation2 fcb brugge 29 augustus 2006, 13:08 weet er iemmand hoe ik playstaion2 spellen kan spelen op de computer ik weet dat het kan maar ik weet niet met welk progamma Jelle 30 augustus 2006, 02:06 Daarvoor heb je een emulator nodig en die zijn illegaal (op het randje, maar dus net wel erover). Daar gaan we het dus niet over hebben :) Technisch gezien is het ook bijna onmogelijk nog: om dingen te emuleren moet je eerst gewoon je besturingssysteem draaien, dan software om die dvd te lezen en dan nog eens software om een PS2 na te doen. Je pc moet dus kracht genoeg hebben voor het eerste + nog eens de kracht van een PS2 omdat je de PS2 moet emuleren. Je moet dus al een héél potige pc hebben. Een pong arcade pack voor PS2 emuleren is misschien dan wel nog mogelijk, lol. Wel legaal is een videokaart hebben met video-in of een tv-kaart zodat je het beeld van je PS2 naar je computermonitor kan leiden en daarop kan gamen ;) Dit topic schop ik ook naar het technische games forum, daar hoort het beter thuis. Dit heeft niets met internet software te maken. nojs 1 september 2006, 11:32 PS2 emulators bestaan jammer genoeg niet !! allemaal spyware één voor één dus installeer niet !!! eventure 1 september 2006, 19:30 Kijk hier eens: http://www.emulator-zone.com/doc.php/psx/ kweet niej of da wa is... Nikolas 1 september 2006, 20:48 PS2 emulators bestaan jammer genoeg niet !! allemaal spyware één voor één dus installeer niet !!! PS2 Emulators bestaan wel, of er al de juiste pc's voor bestaan zeg ik niet. nojs 1 september 2006, 21:00 bewijs maar betwetertje :p ik zeg wel ps2 ! niet ps Nikolas 1 september 2006, 21:03 bewijs maar betwetertje :p ik zeg wel ps2 ! niet ps Ik heb al ene gedraait op mijn pc, betweterke. Alleen ging alles in schokskes enzo. Op Emulator-Zone staan er trouwens zo'n emulators, ge moet alleen de BIOS vinden ;) Succes ermee hé :p nojs 1 september 2006, 22:21 Ik heb al ene gedraait op mijn pc, betweterke. Alleen ging alles in schokskes enzo. Op Emulator-Zone staan er trouwens zo'n emulators, ge moet alleen de BIOS vinden ;) Succes ermee hé :p toon ! eventure 2 september 2006, 13:48 Ik ben er ook bijna zeker van dat het kan... En als Nikolas zegt dat hij het al gedaan heeft zal het wel zo zijn hé!? mvg RObbe Nikolas 2 september 2006, 15:01 toon ! Ik ben uw hond niet hé :shocked: Maargoed, hier alvast de eerste screenshot, het taal kies scherm van Twisted Metal Black: http://users.telenet.be/nikolas/PCSX2-1.gif Jelle 2 september 2006, 15:02 Alleen ging alles in schokskes enzo. Pc's zullen nog wel wat krachtiger moeten worden eerst voor dat goed zal draaien. Enkele jaren geleden (!) kon men eindelijk pas een goede emulator maken voor de eerste PlayStation. En een PS2 is wel een heel pak sneller ... Het zal ook afhangen van het game. Een nostalgisch arcade pack voor PS2 featuring Pong en Pacman zal wel goed draaien waarschijnlijk. Maar Killzone ofzo, die de limieten van de PS2 aftast, zal wel minder goed gaan :) En als het schokt, dan is het ook gewoonweg niet speelbaar. 30fps is het minimum, eronder bestempelt men een game als onspeelbaar in de meeste tests van grafische kaarten e.d. Nikolas 2 september 2006, 15:03 toon ! Ik ben uw hond niet hé :shocked:, een beetje respect zou ik appreciëren. Maargoed, hier alvast de eerste screenshot, het taal kies scherm van Twisted Metal Black, ze bestaan dus wel. Ik ga ben nu een demoDVD aan het imagen, eens zien wat die geeft :) http://img68.imageshack.us/img68/3605/pcsx21fc4.th.gif (http://img68.imageshack.us/my.php?image=pcsx21fc4.gif) nojs 2 september 2006, 15:17 wel blijkbaar zijn er ondertussen wel mensen in geslaagt ... btw pas op hé Jelle 2 september 2006, 15:48 Hmm, dat is wel een spel van 2001. Ik ben toch benieuwd hoe een recent spel zoals Killzone het doet :p Nikolas 2 september 2006, 17:03 Hmm, dat is wel een spel van 2001. Ik ben toch benieuwd hoe een recent spel zoals Killzone het doet :p Ik zeg ook niet dat ik verder dan die keuze raak, pc's zijn er gewoon niet op gebouwd om die dingen te draaien. Zoals ik al zei, het draaien lukt, maar spelen (nog) niet. Mijn punt was gewoon te bewijzen dát ze bestaan, wat hier in twijfel werd getrokken. |