cawa
31 mei 2005, 19:07
kan iemand mijn uitleggen hoe je dit kan oplossen. ergens gelezen dat dit je dit kan met virtualdubmod maar hoe doe je dit juist
|
Volledige versie bekijken : geluid en beeld niet gelijk cawa 31 mei 2005, 19:07 kan iemand mijn uitleggen hoe je dit kan oplossen. ergens gelezen dat dit je dit kan met virtualdubmod maar hoe doe je dit juist cawa 3 juni 2005, 15:02 kan er mij iemand uitleg geven over hoe je het beeld en het geluid kan doen samenlopen kilroy 4 juni 2005, 16:52 hallo Cawa, in virtualdubmod, laad ge uwe film in, daarna klikt ge op de tab streams, daarna op streamlist en daarna met je rechtermuisknop op de stream die daar staat, daarna op interleaving en vervolgens moet je bij audioskew correction een nieuwe waarde invullen (staat in ms dus moet je even berekenen hoeveel je daar moet invullen, hoe je dat doet weet ik niet zeker, maar op de forum is eens vermeld bij een bepaalde film (eric of het insectenboek) dat je daar de waarde 1700 moest invullen en dan liep het geluid syncroon met het beeld) als je dit alles hebt gedaan moet daarna de avi opnieuw saven onder een andere naam best ( dan kun je daarna met de originele verder moest het niet juist zijn)). Als je dit alles moest opgelost krijgen moet je wel onthouden welke waarde je ingevuld hebt, omdat als je naar dvd gaat omzetten en je gebruikt ac3 machine, je hierin ook het vakje set delay to moet aanvinken en daarin deze waarde moet ingeven anders krijg je als je dat niet doet opnieuw problemen met het gelijklopen van het geluid. hoop je hiermee geholpen te hebben, greetzz Kilroy bieke 4 juni 2005, 22:16 bij omzetten naar dvd is dat ook van toepassing met winavi 6.3 zo ja staat bij enabled directAc3 aangevinkt bij mij heb de film al 3 maal omgezet en mijn geluid loopt weer mis shampie 10 juni 2005, 19:05 Beeld en geluid synchroniseren: http://www.ondertitels.info/phpBB2/viewtopic.php?t=7871 goldfinger 8 oktober 2006, 01:28 En hoe doe je het met een dvd? |