Ejc.
15 september 2006, 15:59
Hallo, Ik heb een vraagje aan de mensen die een beetje overweg kunnen met Enemy Territory.
Ik heb als ik speel allemaal rare grijze vlakken in beeld ik snap niet hoe ik het weg kan krijgen hopelijk weten jullie hier raad mee.
Alvast bedankt, Ejc.
nojs
15 september 2006, 16:12
is dat één in bepaalde server of echt op elke server
kingtommyboy
15 september 2006, 18:36
mmh, verwijder et eens en instaleer het opnieuw
ik heb nog nooit zon probleem voorgehad eigelijk :)
Ejc.
15 september 2006, 22:17
Ik heb het al geprobeerd om opnieuw te instralleren en dat had geen effect en het rare is dat ik een tijd geleden heel lang op deze pc ET heb kunnen spelen ben toen een tijd gestopt en toen ik weer begon gaf hij dit probleem.
Maar toch bedankt
Ejc.
Yelleken
15 september 2006, 22:19
drivers grafische kaart eens updaten, ik heb dit probleem ook gehadn en bij mij was het zo opgelost
Ejc.
16 september 2006, 00:01
Mss een n00b vraag, maar ik weet niet welke drivers ik moet downloaden. Ik heb een Nvidea ati 4200 als ik het goed heb. Ik heb daarom ook al op nvidea.com gekeken maar ik weet niet welke drivers ik daarvoor moet downloaden.
Degene die me daarbij kan helpen alvast bedankt en de rest ook alvast bedankt.
Ejc.
Yelleken
16 september 2006, 12:48
is het een ati of een nvidia????
als het nvidia is dan download je de driver hier (http://www.nvidia.com/content/license/location_0605.asp?url=http://us.download.nvidia.com/Windows/91.47/91.47_forceware_winxp2k_english_whql.exe)
Ejc.
16 september 2006, 19:17
Nou ik heb het gedownload en geinstralleerd maar hij geeft nog hetzelfde probleem.
Maar toch bedankt voor je hulp.
Iemand anders die nog een idee heeft om het op te lossen ? Ik zou je erg dankbaar zijn.
Ejc.
PorkyFrost
19 september 2006, 00:09
-je grafische kaart overclocked?
-miss wordt ze te warm en zijn die grijze vlekken artifacts,
-enige wijzigingen van hardware achter de rug die de warmte kunnen veroorzaken?
-heb je ET al eerder gespeeld op deze pc? zonder problemen dan..
beantwoord deze vraagjes eens aub :)
Sille
19 september 2006, 09:53
-je grafische kaart overclocked?
-miss wordt ze te warm en zijn die grijze vlekken artifacts,
-enige wijzigingen van hardware achter de rug die de warmte kunnen veroorzaken?
-heb je ET al eerder gespeeld op deze pc? zonder problemen dan..
beantwoord deze vraagjes eens aub :)
hier kan ik mij alleen bij aansluiten, Et belast je grafische kaart redelijk hard.
en dit kan dus zijn dat je kaart na een tijd te warm word en dan gaat je pc uit. en bevriest je beeld.
kingtommyboy
20 september 2006, 16:06
defgarmenteer je computer eens, dat ordend je bestanden wat en mischien is het daarmee opgelost: start>programma's>bureau-accesoires>systeemwerkset>schijfdefragmentatie
Jipb
20 september 2006, 19:14
en cc cleaner die je hier kan downloaden is proberen dat is zo'n goed programma!