sorry dat ik hier weer ben met een ander vraagje ivm kernel32.dll
ondertussen (van vorige vrijdag reeds) kan ik bijna niks meer doen. kheb overal al gezocht hoe ik het kan oplossen want ik kan voor het moment zelfs mijn norton antivirus niet meer her-installeren want kan de vorige half verwijderde versie (door foutmeldingen) niet verwijderen.
nu heb ik op een site over kernel32.dll gelezen dat ik de windows swap file WIN386.SWP moet verwijderen (die wordt door het systeem toch weer aangemaakt) maar ik kan die langs geen kanten verwijderen via mijn verkenner. het geeft steeds de melding dat die file in gebruik is.
kan iemand mij zeggen hoe ik die kan verwijderen?
radeloze groetjes,
van fatje
zariash
1 juni 2005, 00:19
heb je al eens geprobeerd in veilige modus te verwijderen
grtjs
grabber
1 juni 2005, 04:25
Om Norton te verwijderen gebruik dan deze tool:
ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/linked_files/tsgen/SymNRT.exe
trebel
3 juni 2005, 10:41
En??is het al opgelost or what
ik heb de win386.swp file leeg gekregen in veilige modus en heb ook via die link mijn norton eraf gekregen.
echter als ik norton terug installeer (gisteren) krijg ik telkens terug dezelfde foutmeldingen.
ik ben nu dringend op zoek naar nieuwe anti-virus bescherming.
heel hartelijk bedankt om te helpen.
vriendelijke groeten en een prachtig weekend!
fatje
spruit
4 juni 2005, 12:55
ik heb de win386.swp file leeg gekregen in veilige modus en heb ook via die link mijn norton eraf gekregen.
echter als ik norton terug installeer (gisteren) krijg ik telkens terug dezelfde foutmeldingen.
ik ben nu dringend op zoek naar nieuwe anti-virus bescherming.
heel hartelijk bedankt om te helpen.
vriendelijke groeten en een prachtig weekend!
fatje
naar het schijnt is avg zeer goed en gratis ;)
compuchrisje
4 juni 2005, 16:16
dat swp gedoe is wel je wisselbestand hé, natuurlijk dat dat problemen gaf! Windows spreekt dat continu aan bij alles wat je op pc doet. Als er na verwijdering van de oude NAV nog problemen zijn, probeer dan eens een systeemherstel. 'k Weet niet of je XP hebt of een andere versie, maar ook in Win 98 bestaat dat. Herstart de pc in Dos, dus afsluiten, heropstarten met Dos-prompt en hierachter tik je:
scanreg /restore. (spatie na 't eerste!) Je kan dan uit maximaal 5 eerder gemaakte registers kiezen, neem ééntje waar 'geen start' bij staat en dat van voor de datum van de problemen dateert. Mss helpt het. volg verder gewoon de instructies en laat windows gewoon opstarten.
o14657
6 juni 2005, 08:37
Ook aan te raden op ME is een vaste pagefile (Min & Max gelijk) te gebruiken, gebruik anderhalf keer je RAM en dan aanpassen naar echte noodzaak.
allemaal vriendelijk bedankt om te helpen.
ik heb voorlopig Antivir als virus bescherming genomen.
ik werk inderdaad met millenium. dat van vaste pagefile begrijp ik niet goed maar ik ga nu even afwachten of alles in orde blijft nu.
de restore heb ik gedaan en ik moet zeggen dat het beter is nu. nog niet volledig in orde maar toch al te doen.
groetjes en bedankt!
fatje