Volledige versie bekijken : goedkope pc



greendwarf
30 September 2006, 16:39
Ik zou graag een zeer goedkope pc in elkaar steken voor mijn moeder. Hij moet gewoon muziek kunnen afspelen, msn, surfen en voor de rest zou dat alles zijn.

Kan er me iemand tips geven welke hardware ik zou kunnen kopen. dit zou zo goedkoop mogelijk moeten zijn en ook waar.

forumnaar
30 September 2006, 20:22
Op ebay heb je voor peanuts een goede pc, misschien eens kijken of er iets interessants bij zit? Ook veel 2e hands winkels verkopen daar PC's.

Krikkie
30 September 2006, 20:37
Indien je een nieuwe wil, in den Aldi staat er eentje, scherp van prijs, dan heb je nog drie jaar garantie ook...
Wil je zelf asembleren kijk dan even rond op de site van forcom (http://www.forcom.be/indexbig.htm).

Groetjes Krikkie

bike devil
1 October 2006, 13:59
zie dat je van brugge bent

ben ook van die streek dus mischien eens kijken bij

http://www.padeg.be/mag_mal.php

niet zo ver van bij u in maldegem

prijzen zeer goed kunnen wel niet aan forcom maar die zijn echt zeer goedkoop

ikzelf bestel meestal via winkel in nederland perfect-systems verzending kost 8 €
maar ga ook soms naar padeg als het moet vlug gaan

Mosquitos
1 October 2006, 18:02
Je hebt nu een hele goede pc in de macro...
Zie bijlage

compuchrisje
1 October 2006, 18:54
Die laatste aanbieding van Aldi is besproken geweest in Testaankoop en scoort helemaal niet best, zou die alvast maar schrappen op de lijst.

2B's
1 October 2006, 21:05
Als het simpel moet zijn, waarom dan niet kiezen voor het systeem 'internet voor iedereen'? Ik kan het niet genoeg benadrukken dat je PC uiteindelijk héél goedkoop is. 850 euro basis - 188.85 euro belastingvoordeel - 300 euro besparing aan provider kosten (heb van telenet officieel de bevestiging daarover gekregen) uiteindelijk rest er 361,15 euro. Hetgeen je daarvoor krijgt is géne vette maar dat is blijkbaar ook niet echt nodig. (wat betreft de korting voor telenet. Welke formule je ook gekozen hebt, je krijgt daarop de korting ter waarde van de kostprijs voor een mono abonnement.