Volledige versie bekijken : Ik twijfel tussen 2 pc's



Emile.H
8 October 2006, 15:56
hey, ik ga een nieuwe pc kopen, maar ik twijfel tussen 2 pc's, hier staan ze allebij lang een, met de specs --> http://nl.packardbell.be/products/comparator.html?group=130&products=140:PB34302690;140:PB34319890

De linkse: is duurder, heeft een zwakkere graka, maar een sterke CPU
De rechtse: goedkoper, sterkere graka maar zwakkere CPU,

Ik heb een lichte voorkeur voor de rechte, de goedkopere, maar ik ken nix van AMD processors, is de CPU van de rechtse pc goed om een spelletje te kunnen spelen, want ik speel veel Counter Strike Source, en ik heb gehoord dat dat spel het enige is wat zoveel CPU vereist.

Alvast Bedankt, Emile !

Nikolas
8 October 2006, 16:08
Geen een van de twee als je een spel op high-res wilt spelen!
Deze computers houden het niet lang vol op game gebied!

Zo is hun geheugen gedeeld met het RAM geheugen!

g_man
8 October 2006, 16:23
Je wilt dus enkel een kant-en-klare PC kopen ? Geen interesse voor een zelf samengestel exemplaar?

Emile.H
8 October 2006, 16:40
Geen een van de twee als je een spel op high-res wilt spelen!
Deze computers houden het niet lang vol op game gebied!

Zo is hun geheugen gedeeld met het RAM geheugen!
Waarom, de graka is toch zeer zwaar ?
of licht het aan de processor ?



Je wilt dus enkel een kant-en-klare PC kopen ? Geen interesse voor een zelf samengestel exemplaar?
Jawel, maar dan ben ik meed dan 800euro kwijt, en dan heb ik nog eens geen scherm, muis en toetsenbord.
Mijn budget is maar 700 à 800€. En die van Packard bell heeft alles inbegrepen, veel ram, goede harde schijf, en zeer zware graka, alleen van AMD CPU's ken ik niet veel.

Bedankt voor jullie hulp, Emile

PorkyFrost
8 October 2006, 16:44
Waarom, de graka is toch zeer zwaar ?
of licht het aan de processor ?



Jawel, maar dan ben ik meed dan 800euro kwijt, en dan heb ik nog eens geen scherm, muis en toetsenbord.
Mijn budget is maar 700 à 800€. En die van Packard bell heeft alles inbegrepen, veel ram, goede harde schijf, en zeer zware graka, alleen van AMD CPU's ken ik niet veel.

Bedankt voor jullie hulp, Emile

zeer zware grafische kaart?

en 7300 is niet zwaar hoor...
ik zou eerder voor iets zwaarders gaan, net dat ietjses meer sparen, tot zo'n €1000, dán kan je je een toekomstgerichte pc bestellen :) zelf samengesteld ofcourse :D

Emile.H
8 October 2006, 16:49
een 7300 is toch zwaar genoeg voor de gewoone spelletjes van nu ? ik speel alleen Counter Strike Source, daarvoor is die toch zeker zwaar genoeg, bovendien heeft die 512 mb ??

coopman
8 October 2006, 17:35
ja maar de snelheid van je core clock telt ook nog he en de snelheid van het ram van die graka

Emile.H
8 October 2006, 18:26
Iemand zegt mij juist, dat er geen scherm bij zit, klopt dat ?? want er staat toch een scherm op de foto ??

Emile.H
8 October 2006, 18:31
Ja, ik heb het juist zelf ook gezien, een scherm kost nog eens een extra 200€
Ik ga dan toch zelf een ineensteken.

ER MAG EEN SLOTJE OP !!!

Bedankt Allemaal !, Emile