qwertyuioppoiuy
18 oktober 2006, 09:51
Hoi,
ik heb een vraagje ik heb aoe 3 verwijdert alleen nauw kan ik hem niet meer instaleren foutmelding setuplauncher.
heeft iemand het zelfde probleem of de oplosing vertel hem dan.
alvast bedankt
Jelle
18 oktober 2006, 11:27
Kan je de gedetailleerde foutmelding eens geven allereerst? :)
Zorg er ook voor dat je Windows up-to-date is. Schakel ook eens tijdelijk je anti-virus, firewall, ... uit bij de installatie -als je die hebt-.
qwertyuioppoiuy
18 oktober 2006, 11:49
gewoon een foutraport maar als je de inhoud wilt lezen staat daar niks en antivirus uit werkt ook niet
Jelle
18 oktober 2006, 12:11
Maar wat voor foutmelding? Je krijgt toch altijd minimum een zinnetje ofzo met een klein beetje info :)
Bv. "Er is een fatale fout opgetreden in Setup Launcher waardoor deze moet worden afgesloten."
g_man
18 oktober 2006, 12:35
Heeft ook problemen met de muis...dus wsl is er meer aan de hand...doe eens een systeemherstel naar de dag dat alles nog naar behoren werkte...
Op de moment dat je muis "hangt" doe dan eens CTRl-ALT-DEL en kijk eens op hoeveel % uw CPU werkt...
'k Zou toch eens scannen op allerlei ongedierte en voor alle veiligheid eens een hijackThislogje plaatsen (http://www.ivanhoejupiler.be/t37-lees-dit-vooraleer-je-een-hijackthislog-plaatst.html) in het deel van het forum dat daarvoor geschikt is (http://www.ivanhoejupiler.be/f46-hijackthis.html).
qwertyuioppoiuy
18 oktober 2006, 13:58
oke ik zou het proberen alvast bedankt
qwertyuioppoiuy
18 oktober 2006, 14:41
mijn systeemherstel gaat maar tot 12 augustus en ik heb het probleem al langer
g_man
18 oktober 2006, 17:58
mijn systeemherstel gaat maar tot 12 augustus en ik heb het probleem al langer
Waart ge dan niet beter wat sneller om hulp gekomen...:damn:
Mattehh
18 oktober 2006, 18:37
Waart ge dan niet beter wat sneller om hulp gekomen...:damn:
Kalm G-man, komt wel eens vaker voor dat sommige gebruikers wat langer wachten voor dat ze hun probleem op het forum plaatsen...
Heb je ondertussen al een Hjt logje geplaatst?
g_man
18 oktober 2006, 18:45
Kalm G-man
Waar slaat dat dan weer op?? :damn: --> deze smiley betekend toch nog altijd 'damn' of 'spijtig'...en het is idd spijtig dat hij nu pas (na 2 mnd) op de proppen komt met zijn probleem...anders was't mss wel met een systeemherstel opgelost geraakt.
Mattehh
18 oktober 2006, 19:57
Waar slaat dat dan weer op?? :damn: --> deze smiley betekend toch nog altijd 'damn' of 'spijtig'...en het is idd spijtig dat hij nu pas (na 2 mnd) op de proppen komt met zijn probleem...anders was't mss wel met een systeemherstel opgelost geraakt.
Okay geen probleem, maar we zullen het hier maar bij laten? ;)
qwertyuioppoiuy
18 oktober 2006, 21:18
g_man in die tijd kende ik deze site nog niet en het cpu gebruik is 1 procent
atlantis
19 oktober 2006, 20:36
misschien sluit dit wel aan bij mijn probleem dat het spel niet meer wil opstarten, zelfs na een herinstallatie. De cd erin, opstartscherm van het spel met 'play' - 'uninstall' - en ' exit'. klikken op play en er gebeurt niks......reeds vermeld in een vorige threat, zie lager :)