Volledige versie bekijken : Foto's bekijken

Some_body
2 juni 2005, 08:30
Hoi allemaal , ik heb een probleem ,en mischien kunnen jullie mij helpen !!!:help:

Ik heb een kennis van mij digitale foto's doorgestuurd met outlook express , nu kan deze de foto's niet openen .( ik heb office 2003 , en mijn foto's openen met office picture manager ) zou dit kunnen dat foto' s met picture manager niet openen met windows viewer , want ik vermoed dat dit het geval is ??,

Greeetss Thanks to all =========>>> Some_body :bow: :bow:

ghost
2 juni 2005, 09:10
Welke extensies hebben uw foto's?

freaky005
2 juni 2005, 11:47
hoe bedoel je dat hij deze fotos niet kan openen??? Bedoel je dan in zijn email of wat want als het in de email zelf is kan het zijn dat de beveiliging aanligt waar hij geen bestanden bij wil openen, laat eens weten waar juist het probleem zit om de foto's te openen, in je email of in het fotoproggie???

Some_body
2 juni 2005, 20:59
hoi , allemaal

Mijn foto's zijn jpeg's , ik kan ze dus openen dat is dus het probleem niet , ( zie mijn vorig bericht ) maar mijne kennis kan ze niet openen , maar nu komt het ,,,, bij de verzonden berichten in outlook express staat '' Oulook express heeft de volgende bestandsbijlagen in deze email ontoegankelijk gemaakt ''.
Ik heb nogtans norton antievirrus aanstaan op email scannen .:confused:

Greets en Thanks voor de reacties Some_body

ghost
2 juni 2005, 21:17
Kijk eens hier ik had dat vroeger ook die foutmelding en toen heb ik dit gedaan
http://www.wscomputers.be/wscomputers/wscomputers.nsf/0/630496f4556980a7c1256ca0003b9e45?OpenDocument

Some_body
2 juni 2005, 22:41
Thanks Ghost , :bow:
Ik ga dit nu onmiddelijk proberen en als het lukt , dan hoor je zo vlug mogelijk .
Thanks to all off you

Greeestsss Some_body ;)

Some_body
3 juni 2005, 22:22
Hoi ,hier ben ik weer :help: .

mijn probleem is nog niet opgelost :sss:

wat Ghost bedoelde met die link dat heb ik gedaan , maar mijne kennis kan ze nog steeds nie openen , hij krijgt zijn email normaal binnen , hij ziet ook dat het fotokes zijn , maar de kleur van de fotokes zijn licht grijs , en als der links of rechts op klikt ze gaan gewoon niet open :cry:

Thanks to all off you & greetssssssss Some_body :bow:

ghost
4 juni 2005, 09:22
Stuur hem anders eens die picture manager, en dat hij het installeert.
Misschien dat het daar ook door komt ,zogelijk je in uw eerste topic zei .

Some_body
5 juni 2005, 10:42
Ok , dat zal ik dan maar eens doen , hopend dat het dan wel gaat:D

Greetss & thanks Some_body :)

Den Jappe
5 juni 2005, 16:00
Ga naar "extra"--"opties"--- neem het tabblad beveiliging
en doe het vinkje weg voor de tekst
"opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten
niet toestaan"

ghost
5 juni 2005, 16:13
niet toestaan"
Lees de tweede topic van mij eens :crazy:

Some_body
5 juni 2005, 18:24
niet toestaan"

Hoi ,
Dit heb ik reeds eerder gedaan , maar nog steeds geen resultaat :verlegen:

Thanks Some_body

2B's
7 augustus 2005, 13:40
Als je de foto's wil doorsturen aan je kennis én je wil ze niet in een diareeks verzenden (bvb powerpoint) dan doe je dit het snelst via Messenger. Als je beiden messenger hebt dan doe je gewoon, bestand versturen en je klikt de foto aan die je wil versturen. Bij de andere partij valt deze dan automatisch in zijn map ontvangen bestanden en hij moet die zonder meer kunnen openen. MSN heeft op dat punt zeker zijn voordeel (bovendien gaat dat nog snel ook terwijl het mailen toch wel iets langer duurtà

2B's
27 augustus 2005, 11:15
Somebody is blijkbaar uit zijn of haar lijden verlost... slotje op!